J
J.J
Gjest
Dette er og en skive som er helt uten growlling, noen liker det - og noen ikke ....
|
Dem fleste her har langt hår.... Men dem om detIn time of need, ny stjerne. Jeg har vært fan of Smashing Pumpkins og Live i mange år, mye her som ligger i samme bane. Bra saker!!
Må ikke barbere skallen for å like disse sakene!!
Jeg sparer jeg .......... men det er bare på midten......Heritage er progrock, ikke progmetall lenger. Sånn blir det nok fremover også. Leste et intervju med Michael i forrige Classic Rock Prog, og det lover ikke godt for de som "likte de første platene", for å si det sånn.
Ang. håret, er det vel bare å begynne å spare, JR?![]()
Langt hår er for småjenter og pyser.Dem fleste her har langt hår.... Men dem om det![]()
Opeth som vi kjente de er nok historie ja. Men vi får kose oss med Katatonia, Borknagar og Enslaved da vel![]()
SKÅÅL Crusty ... H III henger med enda ??Langt hår er for småjenter og pyser.Dem fleste her har langt hår.... Men dem om det![]()
Og igjen: SKÅL!
Åjadda! Sitter og koser meg med HIII, Black Cobra på vinyl og en kald Tuborg. Herlig...SKÅÅL Crusty ... H III henger med enda ??
Like så J.J!spell og kos deg ... både med øl og metall.
Faen her sitter jeg med konjakk, øl og headphones. Zingali i rommet hvor jeg sitter, ingen å plage, Heresy III i stua, kona hadde nok hatt innvendinger... Men headphones'a er gode de.Hørt mye Opeth nå, dette funker jo utmerket! Når slike blautinger som meg liker Opeth, så må nesten du finne noe annet?
![]()
Også kan du sjekke ut A Perfect Circle i samme slengen, sideprosjektet til vokalisten i Tool. Lett å fordøye, men høy kvalitet.Sjekk ut TOOL... og gjør hjemmeleksa skikkelig!!
Masse flott musikk og lyrikk - Det bandet der har alt!! Teknikk og musikalitet i samme klasse.
Dårlig skive!Heritage er progrock, ikke progmetall lenger. Sånn blir det nok fremover også. Leste et intervju med Michael i forrige Classic Rock Prog, og det lover ikke godt for de som "likte de første platene", for å si det sånn.
Det er ei bra skive, men det er ikke sånn jeg liker OpethDårlig skive!Heritage er progrock, ikke progmetall lenger. Sånn blir det nok fremover også. Leste et intervju med Michael i forrige Classic Rock Prog, og det lover ikke godt for de som "likte de første platene", for å si det sånn.
Jasså gitt!!Jeg sparer jeg .......... men det er bare på midten......Heritage er progrock, ikke progmetall lenger. Sånn blir det nok fremover også. Leste et intervju med Michael i forrige Classic Rock Prog, og det lover ikke godt for de som "likte de første platene", for å si det sånn.
Mohawk med andre ord... det er bare for å KØDDE med dem eldre i HA... Som sliter med å få det til... dem har vel det en kan kalle REVERSED MOHAWK
![]()
Dårlig skive!Heritage er progrock, ikke progmetall lenger. Sånn blir det nok fremover også. Leste et intervju med Michael i forrige Classic Rock Prog, og det lover ikke godt for de som "likte de første platene", for å si det sånn.
Jasså gitt!!Jeg sparer jeg .......... men det er bare på midten......Heritage er progrock, ikke progmetall lenger. Sånn blir det nok fremover også. Leste et intervju med Michael i forrige Classic Rock Prog, og det lover ikke godt for de som "likte de første platene", for å si det sånn.
Mohawk med andre ord... det er bare for å KØDDE med dem eldre i HA... Som sliter med å få det til... dem har vel det en kan kalle REVERSED MOHAWK
![]()
Btw...kjørt på med litt Opeth i kveld.![]()
Takk, jeg skal stole på dem eldre vise mennEn god jul til deg også J.J.
2013 blir garantert et godt år.
Takk det samme!! Om ikke musikken gir meg glede, then its case closed!!God Jul J.J måtte det nye året bringe store gleder å mye musikk.![]()
God Jul og ønsker om ett godt 2013 til deg![]()
Det er ikke noe problem uansettGod Jul JJ!
Have a horny 2013![]()