J
J.J
Gjest
Rart med det... men jeg tenkte på deg der ............ Ja ... at du ville slite bittelitt .. Ikke stort men ... litt 
Naurlig det, ville blitt trøbbel med klokkespillet, hehe...Rart med det... men jeg tenkte på deg der ............ Ja ... at du ville slite bittelitt .. Ikke stort men ... litt![]()
Aktiv deling på bass og passivt i toppene.Ja, det er utrolig rart at ingen vil ha de høytalerne...Kjører du aktiv deling eller hvordan gjør du det ? lekre er de okkesom... Og Aragon er gromt... Ikke mest oppløst, men med punch og tyngde slik jeg husker det ifra den gang jeg eide Palladium.
Håper du slipper og kvitte deg med de, de fortjener å stå i den stua!
Argumentet er: "Jeg tjener penger og betaler faktisk regninger. Stua er også min, og jeg vil bruke min vegg til mitt behov. Du kan ta den andre veggen!"Håper du slipper og kvitte deg med de, de fortjener å stå i den stua!
Det står vel mer på om jeg får beholde stua![]()
Du må få deg briller Verm...Hvem platespellær brukær'n?
Argumentet er: "Jeg tjener penger og betaler faktisk regninger. Stua er også min, og jeg vil bruke min vegg til mitt behov. Du kan ta den andre veggen!"Håper du slipper og kvitte deg med de, de fortjener å stå i den stua!
Det står vel mer på om jeg får beholde stua![]()
-se om det funker på kjerringa.
Er det videoen eller sangen som fasinerer mest. Satt ikke helt her, verken sangen eller videoen
Det er sjelden jeg får helt dilla på en låt... men denne sitter som dritt i kram snø.......
Står omtrent på repeat.....![]()
A4 er sjølve livet.
Vel, når jeg tenker meg og ser litt rundt og tenker etter hva enn holder på med til tider..så er nok ikke A4 det som slår meg... heller![]()
Kjenner den der J.J. har blitt dritlei hele HFS og endeløse repriser om kabler og hva som er bra for oss.Kjenner jeg er lei hele HFS om dagen, krangling over en lav sko av det aller meste, det er for lite gøy her.
Og altfor snever takhøyde iforhold til hva man driver med og på hvilken måte.
Det er faktisk ikke bare en vei og gå, selv om jeg vil si at HI EFF er veien
Så lurer enn jo på om det er noe ennn kan gjøre for å bidra mer på en positiv måte... ?
Og det eneste jeg kommer til da er og holde kjeft! Jeg har ikke no særs å bidra med her inne lengre.
Ikke får jeg gjennomført det jeg virkelig hadde lyst til å gjøre heller (selv om toget ikke har gått helt enda, Ref JBL).
Så lurer på om det er på tide ...... Og finne seg noe annet og holde på med nå, eller et annet sted. Vet ikke, men føler det er greit å revurdere ting i det herrens år 2013.
Møkk lei
/JR