Ikke noe problem JJ, jeg har sjekk på togene, slapp av.Nå ser jeg lys i tunnelen, la oss bare håpe at det ikke er toget.........
/ Morten
|
Ikke noe problem JJ, jeg har sjekk på togene, slapp av.Nå ser jeg lys i tunnelen, la oss bare håpe at det ikke er toget.........
Spilleglede, rockefot og live-opplevelser i heimen ,....det er det det dreier seg om.
Gleder meg ja![]()
Feil Verminzky... det er maksimal utløsning som er viktig.. trodde du hadde skjønt det nå ...Og maksimal oppløsning, minst!
ah! Da er det bankers, der har jeg sjelden ligget på latsiden!Feil Verminzky... det er maksimal utløsning som er viktig.. trodde du hadde skjønt det nå ...Og maksimal oppløsning, minst!![]()
Sorry, all honnør til deg! Vaflene var helt suverene og den oppskriften må du sende megDette var Vestbreddenrøre
Telemarkrøra var bare et apropo... men det går fint.
Fint dere likte vafflene ihvertfall![]()
uff! fikk frysninger på ryggen av de talla der!Sant Verminzky....... 400 w gjør seg på Menuett, må til og .. lavsomheten ligger vel på 87-88 db/w
Følger spent med.@Dazed: Det er ikke no håndfast enda, så Menuett blir med. Then... Time vill såvv
Det er første versjon, og det er en Benz Micro Glider, som herjer rillene![]()
Klart det! Lettere om dere maser på meg når det passer, så si ifra!! Besøk er alltid trivelig.Følger spent med.@Dazed: Det er ikke no håndfast enda, så Menuett blir med. Then... Time vill såvv
Det er første versjon, og det er en Benz Micro Glider, som herjer rillene![]()
Classic er flott! Glider er også spennende. Antar demo kan ordnes en gang i fremtiden?![]()
Må jo ikke spille så inni granskauen høyt selv om man har horn, da.slow................................ HA HA ... det er en grunn til downsizing .. og det er ikke bare størelse, naboklager kan være en del av det![]()
Du får bytte til fet head-fi!HA HA ... det er en grunn til downsizing .. og det er ikke bare størelse, naboklager kan være en del av det![]()
Khorn er genialt plasseringsmessig, og den kan og spille rett så godt, om noen er med - så gjør vi en DIY engang.Må jo ikke spille så inni granskauen høyt selv om man har horn, da.slow................................ HA HA ... det er en grunn til downsizing .. og det er ikke bare størelse, naboklager kan være en del av det![]()
Og Klipschorn skal jo dyttes inn i hjørnene, så de synes nesten ikke!![]()
Headfi er ikke inærheten - så hønn må det.Du får bytte til fet head-fi!HA HA ... det er en grunn til downsizing .. og det er ikke bare størelse, naboklager kan være en del av det![]()
![]()
Den tanken er der mange ganger Rozzy, og om ikke det jeg håper går imellom.. så er det helt klart en av dem jeg vurderer seriøst.Heresy III enhver blokkleilighets venn, J.J. Go for it man.![]()
Hodehorn?Headfi er ikke inærheten - så hønn må det.Du får bytte til fet head-fi!HA HA ... det er en grunn til downsizing .. og det er ikke bare størelse, naboklager kan være en del av det![]()
![]()
Hva med klipsch cornwall III , har du vert innpå den tanken JJ.
Flotte greier, dukker sikkert opp noen spørsmål etterhvert, om jeg kommer meg nedover før du har flyttet er derimot en annen sak@Dazed: Det er ikke no håndfast enda, så Menuett blir med. Then... Time vill såvv
Det er første versjon, og det er en Benz Micro Glider, som herjer rillene
@pahf . Bare og spørre, kjøkkenet er selvtegnet. Om du vil så kan du komme og se.
slow................................ HA HA ... det er en grunn til downsizing .. og det er ikke bare størelse, naboklager kan være en del av det![]()