Men dette er antagelig ikke orig. første pressing serru.... (den var i begrenset opplag) og ny utgave sikkert kødda med mastering også, får vi håpeKjøp det på amazon...![]()
Men dette er antagelig ikke orig. første pressing serru.... (den var i begrenset opplag) og ny utgave sikkert kødda med mastering også, får vi håpeKjøp det på amazon...![]()
Godt svart sluket, på noe som egentlig var en spøk.Godt å se at det finnes folk som er gladeog fornøyde over noe de ikke har...
Haavard... du treffer spikern godt. Og det er det jeg sier, og du vet vel nå at jeg liker Hi Eff..
Men det vil koste mer enn det jeg kan nå. Derfor bare teste litt med det enn har.
Om du leser innlegget mitt EN GANG TIL så ser du hva jeg har brukt dem til
Hvor mange m3 har du og fylle med godlyd?
Jeg har sånn røfflig 150m3
Og med noe musikk så har jeg god responds, mens med annet så blir det litt spedt til tider.
Kaffe er du velkommen på
Planer og drømmer har enn jo.... og droddler endel på papiret og... resikulert endel tegneblokker
Men jeg starter ikke en tråd om det her for det..... ting er best og ha litt lavt om det ikke er mulighet for og realisere det.
BTW så er vinkelen på fronten, slik at toppen på subben blir 20cm dypog ikke opp i en spiss
Imponert av tegningen slukster !!! Takker og takker![]()
Glem horn i den settingen. Et skikkelig bygget/konstruert kabinett gjør susen. Dette fikser vi.
Vis vedlegget 287561
Hva materiale(r) er tiltenkt oppgaven??tegner ny plinth til platespiller jeg da...
Det er ikke så sabla vanskelig å begynne å tegne i Sketchup....
Det er noe med det og sitte og tegne litt.. det er da enn ser ting litt anderledes ennn bare oppi skolten... Men jeg bruker bare penn og papir jeg da..![]()