D
Dåbbel J
Gjest
Send mail og se om dem har fler igjen.. og KJØP om dem har...
Kabler ja, der må du legge minst 20% av totalkostnaden, men dette vet du...Om at jeg har en plan ? Næææææh-....
Og kabler - ikke glem kabler da!!
De har ikke flere på lager - alt blir bygget på best. og det var nesten bare jeg som bestilte slike.Send mail og se om dem har fler igjen.. og KJØP om dem har...
F...n, da får det bli linjekilder istedenDe har ikke flere på lager - alt blir bygget på best. og det var nesten bare jeg som bestilte slike.
Takk... Dette blir et prosjekt og lære seg ting en ikke har den ringeste peil på, så fallgruvene er mange her.Artig at denne tråden din har våknet til liv igjen JJ, er en glede å følge den videre og etterhvert se sluttresultat på ditt pågående prosjekt
Sorry, men jeg kan ikke like det inlegget der, kjipt at hønnfolket ikke har trykt på kjøpeknappen der hos GPA.Her er svaret jeg fikk fra GPA, så da er det kroken!
Hello,
Yes, we no longer make the 515G series and we do not have any old stock. We do make the 515LF the price is $300.00 each.
flytt bassene på innsiden av stabelen, få ned J-horn og nyt godt av støtte fra gulvet så J-horna går dypere
hvorfor MÅ de være sååå høye
har du ikke gulvplass?
mvh
Leif
Definitivt kult, ja Hadde lyst til å gjøre noe i samme gate, men ble klar over begrensningen. Har sittet og sett på tegningen din og klødd meg i hue, og ser ut til at første tegningen er den beste løsningen siden flh-løsningen allerede er halvferdig. Hvis du skal dele reflexkassa lavt, så har du mer spillerom med plassering.Vet... men det ser bøst ut....
Det blir nok som på første...
Sånn som mine Nagaoka står nå så er det et par meter mellom dem...
Og med å sette 18" kabinettene ved siden av J-Horn.. så blir det smalt..
Det som er bøst med 2360 er at dem fungerer overraskende godt til nærfelt, men dem har jo og det store forcen´ på en 6-7meter unna..Følger med her, for FLH og 2360 er spennende greier ;D
Dette vil funke "som ei kulå".... dra ned kab.målet re. høyde mest mulig (18") og utnytt vinklingsmuligheten på 2360 så er ikke høyden noe problem. Diskant setter du på nedre leppa av 2360.
ca 2-2,5mdefiner nærfelt i ditt tilfelle....
Likte det dårlig jeg også, i og med at det er et element godt utprøvd. Men, LMC med flere bruker jo JBL etc., så det finnes jo alternativer. Time will show.Sorry, men jeg kan ikke like det inlegget der, kjipt at hønnfolket ikke har trykt på kjøpeknappen der hos GPA.Her er svaret jeg fikk fra GPA, så da er det kroken!
Hello,
Yes, we no longer make the 515G series and we do not have any old stock. We do make the 515LF the price is $300.00 each.