Håper det grer seg til med huset, virkelig.Ingenting er helt avgjort, men klarer nok ikke å beholde huset, så det er først og fremst for å lette logistikken.Hmmm, pengeauk eller nye retninger?
/ Morten![]()
/jan
|
Håper det grer seg til med huset, virkelig.Ingenting er helt avgjort, men klarer nok ikke å beholde huset, så det er først og fremst for å lette logistikken.Hmmm, pengeauk eller nye retninger?
/ Morten![]()
Det er santEr ille kjipt om det går den veien.... Men det er ikke alt her i verden heller. MÅ se fremover .. kanskje nye dører lukkes opp og andre muligheter.
Hvem vet??
VPIn og muligens Sony cd blir .... !!!
Bummer!Ingenting er helt avgjort, men klarer nok ikke å beholde huset, så det er først og fremst for å lette logistikken.![]()
Krysser fingre og tær min venn.Jobber som F med å finne løsninger!!!
Solgt huset hans alt ?Bummer!Ingenting er helt avgjort, men klarer nok ikke å beholde huset, så det er først og fremst for å lette logistikken.![]()
Ser at det nok kan være litt kompatibilitetsproblemer med det oppsettet og en leilighet, ja.
Men, det ordner seg nok. Det finnes jo små, bakladede hornhøyttalere også, som du sannsynligvis bygger selv på et par kvelder, hvis du har forpliktelser overfor HA som du må holde.![]()
Au au, dette brakte dårlige minner, huset var omtrent det eneste jeg satt igjen med, ja; det og fellesgjelda, den fikk jeg og beholde;Håper det grer seg til med huset, virkelig.Ingenting er helt avgjort, men klarer nok ikke å beholde huset, så det er først og fremst for å lette logistikken.Hmmm, pengeauk eller nye retninger?![]()
Slå til på dette J.J. Det følger sikkert med jobb også når du flytter inn i fjøset. Melking og måking av kumøkk.HA kara stiller opp!! Fantastisk gjort av deg vermin, men blir noe lang vei på jobb
Håper at bankuvesenet skjønner tegninga.... Men er ikke no dønn krise, så folk som tror dem kan komme med skambud- ja dem henger jeg ut i tråden herSlå til på dette J.J. Det følger sikkert med jobb også når du flytter inn i fjøset. Melking og måking av kumøkk.HA kara stiller opp!! Fantastisk gjort av deg vermin, men blir noe lang vei på jobb
Men alvorlig talt så er det trist lesing du presenterer her J.J. Håper ting ordner seg.
Status H III: Meget god. Faktisk bedre enn meget god. Vi må opp til Særdeles God.Håper at bankuvesenet skjønner tegninga.... Men er ikke no dønn krise, så folk som tror dem kan komme med skambud- ja dem henger jeg ut i tråden herSlå til på dette J.J. Det følger sikkert med jobb også når du flytter inn i fjøset. Melking og måking av kumøkk.HA kara stiller opp!! Fantastisk gjort av deg vermin, men blir noe lang vei på jobb
Men alvorlig talt så er det trist lesing du presenterer her J.J. Håper ting ordner seg.
Takk Rozzy ... Hva er status med H III ?? Spiller det bedre enn noensinne ??
Da er det bare å nyte musikken da .... nydelig!!Status H III: Meget god. Faktisk bedre enn meget god. Vi må opp til Særdeles God.Håper at bankuvesenet skjønner tegninga.... Men er ikke no dønn krise, så folk som tror dem kan komme med skambud- ja dem henger jeg ut i tråden herSlå til på dette J.J. Det følger sikkert med jobb også når du flytter inn i fjøset. Melking og måking av kumøkk.HA kara stiller opp!! Fantastisk gjort av deg vermin, men blir noe lang vei på jobb
Men det tok litt tid med justeringer for og komme fram. Føler det er bra nok nå. Ikke mer og stresse med.
Musikk nytes daglig.Da er det bare å nyte musikken da .... nydelig!!Status H III: Meget god. Faktisk bedre enn meget god. Vi må opp til Særdeles God.Håper at bankuvesenet skjønner tegninga.... Men er ikke no dønn krise, så folk som tror dem kan komme med skambud- ja dem henger jeg ut i tråden herSlå til på dette J.J. Det følger sikkert med jobb også når du flytter inn i fjøset. Melking og måking av kumøkk.HA kara stiller opp!! Fantastisk gjort av deg vermin, men blir noe lang vei på jobb
Men det tok litt tid med justeringer for og komme fram. Føler det er bra nok nå. Ikke mer og stresse med.
Kjipt at du du må selge huset J.J![]()
innmari strøkentDu har fått med deg at Mille-Marie Treschow er ledig på markedet vel
![]()
![]()