Du finner glede i testikler, RS?R.Solhaug skrev:Jeg skjønner ikke dem som sier denne tråden er kjedelig ;D
Mvh. RS
Testilker ja ;Ddonnerwetter skrev:Du finner glede i testikler, RS?R.Solhaug skrev:Jeg skjønner ikke dem som sier denne tråden er kjedelig ;D
Mvh. RS
;D ;D
JanR skrev:Ferdig nei, ikke nesten engang.
Anlegget er derimot i gang.
Tror jeg funnet østfolds værste "lytterom", føltes sånn de 20 min jeg gadd sitte nede.
Se på't til helgen.
/jan
JanR skrev:Ferdig nei, ikke nesten engang.
Tror jeg funnet østfolds værste "lytterom", føltes sånn de 20 min jeg gadd sitte nede.
Se på't til helgen.
/jan
Låter ikke galt bortsett fra at det ikke spiller under 200hz, føles det som.Gago skrev:JanR skrev:Ferdig nei, ikke nesten engang.
Se på't til helgen.
/jan
huff, kjipt å høre.
hvordan låter det, sånn umiddelbart lytteinntrykk?
du får nok bukt med romproblemene, med tid og stunder.
skal vel endel møbler inn der etter hvert også.
Som sagt ble litt overrasket ja.Gago skrev:du hadde et veldig bra khorn-rom før flytting!
"problemet" var vel heller at rommet også skulle fungere som stue for en stor familie.
håper du får bygd vegg og ordnet og stått i slik at khønna får skikkelig arbeidsbetingelser i den nye kåken også.
hvis khorn ikke spiller nok bass, så må et eller annet være riv ruskende gærnt...
JanR skrev:Som sagt ble litt overrasket ja.Gago skrev:du hadde et veldig bra khorn-rom før flytting!
"problemet" var vel heller at rommet også skulle fungere som stue for en stor familie.
håper du får bygd vegg og ordnet og stått i slik at khønna får skikkelig arbeidsbetingelser i den nye kåken også.
hvis khorn ikke spiller nok bass, så må et eller annet være riv ruskende gærnt...
Satse på at vegg/brystning gjør susen.
Før jul til og med
/jan
Full høyde.Slorbak skrev:
Kan være litt vansklige disse kjellerstuene. Hvor høyt er det fra gulv til tak?
Mvh Roar
Blir veldig kompakt i slike kjellerstuer. Fleste vegger ligger under marka osv. Nå kommer det vel en ny forsterker til deg utover og kansje det kan ligge litt her. Ikke vet jeg.JanR skrev:Full høyde.Slorbak skrev:
Mvh Roar
Rommet er nesten like stort som stua de sto i.
Kan ikke skjønne at rommet som sådan skal være værre enn noe annet.
Gulv-vegger er jeg litt skeptisk til derimot.
/jan
Har sjekket kabler, kontakter osv osv.Slorbak skrev:Blir veldig kompakt i slike kjellerstuer. Fleste vegger ligger under marka osv. Nå kommer det vel en ny forsterker til deg utover og kansje det kan ligge litt her. Ikke vet jeg.JanR skrev:Full høyde.Slorbak skrev:
Mvh Roar
Rommet er nesten like stort som stua de sto i.
Kan ikke skjønne at rommet som sådan skal være værre enn noe annet.
Gulv-vegger er jeg litt skeptisk til derimot.
/jan
Bytte litt kabler er vel verdt et forsøk. Du husker vel her hos meg. Det var jo du som gjorde meg oppmerksom på det den gangen.
Mvh Roar
Prøve Fortene Jan.
Takk for detMilenko skrev:Forhåpentligvis ordner det seg for deg etterhvert. Krysser fingrene for at det blir bra, du fortjener såpass etter all hjelp du har gitt meg etter jeg kjøpte EL34 ampen gjennom deg.
Ps. Gratulere så mye med innflytting i ny bolig.
Tror nok lyden blir kanon bra tilslutt.
Har en gammel Radionette radio som jeg, heller, kommer til å bruke før det blir aktuelt dig.romkorr.R.Solhaug skrev:Du har sjekka kabler ja, ellers kunne det (forhåpentligvis) være fasefeil ???
- må nok til med digital romkorreksjon nå Jan!
Mvh. RS
Neppe.Brasse skrev:1 Flytt anlegget opp
2 Flytt kjerringa ned
3 Koble til
4 ???
5 Profit!