joaquin skrev:det neste blir vel over ektesenga... :-Xshaunv skrev:Endelig fått lov til å feste platespillerhylla over bordet? 8)
;D
:-*
/jan
|
joaquin skrev:det neste blir vel over ektesenga... :-Xshaunv skrev:Endelig fått lov til å feste platespillerhylla over bordet? 8)
;D
joa, jeg ser poenget.JanR skrev:Den lp hylla som står her kan legges også vettu,med trinser under.joaquin skrev:jeg lider dessverre av en kombinasjon av klaustrofobi og pyromani.JanR skrev:Du av alle har da plass nok ;Djoaquin skrev:jeg lover heretter å slutte og skylde på plassmangel som grunn til å ikke ha vinyl.
promise!
Du vil bli overrasket hva jeg/vi har fått stablet inni stua :
/jan
blir det for fullstappet i stua, får jeg bare lyst til å sette fyr på det hele. :-\
LCD tv henges på veggen bak,cd/pre og platespiller kan stå oppe på
/jan
Finns jo selvsagt andre/penere rack/seksjondeler som kan brukes enn IKEA sin.joaquin skrev:joa, jeg ser poenget.JanR skrev:Den lp hylla som står her kan legges også vettu,med trinser under.joaquin skrev:jeg lider dessverre av en kombinasjon av klaustrofobi og pyromani.JanR skrev:Du av alle har da plass nok ;Djoaquin skrev:jeg lover heretter å slutte og skylde på plassmangel som grunn til å ikke ha vinyl.
promise!
Du vil bli overrasket hva jeg/vi har fått stablet inni stua :
/jan
blir det for fullstappet i stua, får jeg bare lyst til å sette fyr på det hele. :-\
LCD tv henges på veggen bak,cd/pre og platespiller kan stå oppe på
/jan
det skal ikke mye justeringer til hos meg heller, før jeg kan slepe inn en vinylrigg.
;DJanR skrev:Siden det er inn i tiden med bilder fra "lytterommet" så får jeg vel spe på med ett par
![]()
Spiser KRiLL-agurk og nyter musikk.
/jan
Han er en veldig grei kar ja.JanR skrev:Takk til Rotekroken som velvillig låner ut rør![]()
Hender han glimter tilO J skrev:Han er en veldig grei kar ja.JanR skrev:Takk til Rotekroken som velvillig låner ut rør![]()
Skal du utsette gjestene dine for blindtesting ?JanR skrev:Tror det blir litt testing av GE 5751 i kveld
Bilder og denslags kommer sikkert i løpet av helgen ;D
/jan
Biltemasprit burde jo gjøre susen ;Drolfozzy skrev:Skal du utsette gjestene dine for blindtesting ?
ka?JanR skrev:Så var man uten platespiller :-\
Nuvel,smøre seg med litt tålmodighet så dukker det vel opp noe igjen
/jan
;DJanR skrev:
Neilaban skrev:Hæ du har vel ikke kjøpt Micro har du vel ;D
Spiller under her nå hører jegJanR skrev:Så var man uten platespiller :-\
Nuvel,smøre seg med litt tålmodighet så dukker det vel opp noe igjen
/jan
Det er den nye eieren klar overjukes skrev:![]()
![]()
Skal du selge Pd 264 Jan.Husk drivverket er godt i den.
Mvh Roar
Bare å skrike ut,har en riia stående også....tror jeg iaf ;D6bm8 skrev:Spiller under her nå hører jegFikk hørt litt på den i går og den spiller fint i anlegget under her.
Jeg sitter her uten Riaa og plater, vist det er noe trøst :'(
Her skal det ikke legges noe på hyllaContinuo skrev:Skal du legge vinylen på hylla, eller har du noe nytt på gang? :-X
JanR skrev:Continuo skrev:.
Selger jo ikke godgutten min (264'n) bare for å selge
/jan
Nei håper ikke det,for du skal en del opp i pris for og matche drivverket på den.
Sitter her nå og hører på 375 og en Grado pickup og en Gram riaa og BBE AR og det spiller stort.
Mvh Roar
Kos degjukes skrev:
Nei håper ikke det,for du skal en del opp i pris for og matche drivverket på den.
Sitter her nå og hører på 375 og en Grado pickup og en Gram riaa og BBE AR og det spiller stort.
Mvh Roar
jukes skrev:Jøss ! Er det en som har våkna av dvalen her ?JanR skrev:Continuo skrev:.
/jan
Mvh Roar
Jeg vet det, men vil ikke si det. ;Dtore_v1 skrev:Ingen tanker rundt hva du skal en gang?
rolfozzy skrev:jukes skrev:Jøss ! Er det en som har våkna av dvalen her ?JanR skrev:Continuo skrev:.
/jan
Mvh Roar
Koser meg med vinyl Rolf,det cd greiene er jo noe ikke og høre på i forhold. ;D
Det er nok noe galt med øra til Jan om dagen.Godt råd stikk hodet ned i fryseren og la det være der en stund.
Mvh Roar
Ikke mye galt med de ørene her.jukes skrev:
Det er nok noe galt med øra til Jan om dagen.Godt råd stikk hodet ned i fryseren og la det være der en stund.
Mvh Roar
;D ;Drolfozzy skrev:Jeg vet det, men vil ikke si det. ;Dtore_v1 skrev:Ingen tanker rundt hva du skal en gang?
Ikke ennå desverre.Det er mere ett 3 års prosjektjoaquin skrev:begynner på "k" og slutter på "horn"...