K
Kaare G. Opsahl
Gjest
til over påske?JanR skrev:Takker65finger skrev:Gratulerer med ny AN - boks Jan
Satt på bremsen nå.
Så da skjer det vel ikke så mye spennende fremover her i tråden, tror jeg.
/jan
til over påske?JanR skrev:Takker65finger skrev:Gratulerer med ny AN - boks Jan
Satt på bremsen nå.
/jan
En grei start iaf.65finger skrev:til over påske?JanR skrev:Takker65finger skrev:Gratulerer med ny AN - boks Jan
Satt på bremsen nå.
/jan
Takkerrolfozzy skrev:Jan, the AN Man.
Grættis.
Ok. ;DJanR skrev:Takkerrolfozzy skrev:Jan, the AN Man.
Grættis.
Noe annet enn AN duger ikke : :-*
/jan
Hos meg, for høflighetens skyld.rolfozzy skrev:Ok. ;DJanR skrev:Takkerrolfozzy skrev:Jan, the AN Man.
Grættis.
/jan
Ikke glem og si "hos meg"
JanR skrev:Noe annet enn AN duger ikke : :-*
/jan
God ide. Spør Blomsterkjell. Vårt eget leksikon. ;DGago skrev:JanR skrev:Noe annet enn AN duger ikke : :-*
/jan
jepp. bare spør blomsterkjell.
Hysj hysj, hu er innom og leser av og tilsamlanes skrev:Grattis med ny dac Jan,passer perfekt i oppsettet.
Nesten identiske alle dine bokser,så den dagen du feks finner på å kjøpe dac 5.1,så hadde fruen knapt merket noe som helst,hehe.
Mvh.
Takk takksamlanes skrev:Grattis med ny dac Jan,passer perfekt i oppsettet.
Mvh.
De er nok originale fra AN ja.samlanes skrev:Ang dei kondisene på bildet,så ser stripset veldig likt ut med stripset rundt den grå boksen ved siden av.
Det kan jo du sjekke på nært hold,mtp fargelikhet og bredde ol,men siden du også registrerte at loddingene såg orginale ut,så virker det som det er orginalt med 2kondiser pr side.
Mvh.
Takk Trondimpulse skrev:Sovtek er ikke et rør, Jan. Det er en sykdom.
Takkerimpulse skrev:Gratulerer med ny dac! Den er jo et avsindig godt kjøp til prisen! Bare husk på AN-dac-mantraet! God demping, gode rør, gode kabler. Så sitter det. Jeg kunne sagt "filterløst" også, men det funker ikke hos deg, har jeg forstått. Bortsett fra at du røyker uten filter, da.
Med eller uten sjokolade (eller voks) er krevende nokGago skrev:mariekjeks ville jeg hatt store problemer å skille i en blindtest, faktisk.
impulse skrev:Ja, de er ikke lette å høre forskjell på. Særlig om folk smatter.
JanR skrev:Takkerrolfozzy skrev:Jan, the AN Man.
Grættis.
/jan
He he , morsomt !!!
Bedre og morsomere enn dine quotes :pang skrev:JanR skrev:Takkerrolfozzy skrev:Jan, the AN Man.
Grættis.
/jan
He he , morsomt !!!
TakkerHugh skrev:Gratulerer JanR! Mye fett utstyr som hoper seg opp på øssia nå......
Dæven! Overmennesket og kjekskongen Rolfozzy?Erland skrev:Vet om kùn en som kan spise en hel pakke Mariekjeks og samtidig plystre en kul Dylan låt....
Guess who ;D
Turte ikke si noe jeg :impulse skrev:Dæven! Overmennesket og kjekskongen Rolfozzy?Erland skrev:Vet om kùn en som kan spise en hel pakke Mariekjeks og samtidig plystre en kul Dylan låt....
Guess who ;D
rolfozzy skrev:Hva er nu dette?! Den store mobbe rolf dagen?
Ja jeg sier det, er det en liten jævel så heng dere på han.
;D
Mobbe? langt ifra. Jeg liker Mariekjeks! likte Milk-kjeks også. den usøte i blå pakke om jeg ikke husker feil. forsvant sent 70 eller tidlig 80rolfozzy skrev:Hva er nu dette?! Den store mobbe rolf dagen?
Ja jeg sier det, er det en liten jævel så heng dere på han.
;D
Takk for det Rolf, betyr litt når det kommer fra degrolfozzy skrev:Aldri hørt om Milk kjeks.
Men hva var det jeg skull si igjen................Jo som sagt jeg var innom Jan i dag.
Ikke så lenge jeg satt der,men jeg fikk nå hørt noe lyd og musikk.
Nå Jan, tror jeg du har fått lyden som du hadde i gamlekåken. Spilte varmt, åpent og med bra trøkk. Godt jobba.
Si hva du vil om ARC du, i din tråd.pang skrev:Ærlig talt , Jan R , å si at Audio Note er bedre enn noe annet , er som JEG skulle si at Audio Research er bedre enn Burrmeister.
Amund