Ågudesjelovogtakk ble helt skrekkslagen ved tanken på at du skulle gå over til altiettboksmednettverksavspillingogkutteutplatespillerogsåJanR skrev:65finger:
Litt mere skrot 8)
/jan
Ser ut som plassen til "Bunker" God påske Jan, Vi sees i morra!JanR skrev:Datakroken min.
Og koffert pc'n min, guttungen bruker den som "musikk server" den slasken
En riktig god påske alle sammen
/jan
Med all respekt. Ta hensyn til barnaJanR skrev:Får vel bare finne fram gitaren og synge.
/jan
Skal få hvile seg litt ett par dager.65finger skrev:Håper det eventuelt ikke er noget alvorlig :-\
Så den komme ;D ;D65finger skrev:Med all respekt. Ta hensyn til barnaJanR skrev:Får vel bare finne fram gitaren og synge.
/jan
JanR skrev:Skal få hvile seg litt ett par dager.65finger skrev:Håper det eventuelt ikke er noget alvorlig :-\
Litt enkelt vedlikehold osv
Men helt uten musikk blir man vel ikke 8)
/jan
du har jo en bunke med amps å velge iblantJanR skrev:Skal få hvile seg litt ett par dager.65finger skrev:Håper det eventuelt ikke er noget alvorlig :-\
/jan
Det har du helt rett i. Men i dag skal jeg ha en rørfri amp dag :-\ :65finger skrev:du har jo en bunke med amps å velge iblantJanR skrev:Skal få hvile seg litt ett par dager.65finger skrev:Håper det eventuelt ikke er noget alvorlig :-\
/jan
Ikke til å unngå detBHO skrev:Håper du hør`ern da ;D
Hørte litt på'n hos Gago i går, ikke helt borte den der.Vermin skrev:Kult, det skal vel være ok greier det der, til tross for heftig rørmangel. Spent på dommen
Vi er nok ganske enig om det ja, iaf førsteinntrykket.Gago skrev:veldig bra den forsterkeren der.
i alle fall det lille jeg fikk hørt av den igår.
litt for mye bråk og litt for høy promille igår til å kunne si noe sikkert, blir spennende å sammenligne den mot audion-blokkene når janr har gjort seg ferdig med den.
men umiddelbart syntes jeg den lå meget spenstig, glimrende på tempo og rytme, og en usedvanlig gjennomsiktig mellomtone (til transistoramp å være).
spennende.
Altså, vi må jo holde stilen i lauget :Gago skrev:det ser fint ut hos deg nå, janr.
like uaudiofilt rack som hos meg, hehe.
Dette lauget: http://www.fpenorge.no/default.asp?cat=10JanR skrev:Altså, vi må jo holde stilen i lauget :Gago skrev:det ser fint ut hos deg nå, janr.
;D
/jan
Litt skremmende at du/noen faktisk klarer å finne fram denslags sider :rørlig skrev:Dette lauget: http://www.fpenorge.no/default.asp?cat=10JanR skrev:Altså, vi må jo holde stilen i lauget :Gago skrev:det ser fint ut hos deg nå, janr.
;D
/jan
Jepptore_v1 skrev:Du har vel strengt tatt stiftet bekjentskap til prototypen til den ampen der tidligere, selv om den knapt rakk å bli varm før jeg måtte hive meg rundt..
-Tore
10W den her. Han vel bare 10W og 60W Kl.A + mosfet amp.ssm skrev:er det 18 wattern ? På sidene til Maxwell får denne rosende kritikker.....
blir spennede med lytteinntrykk fra deg på denne Jan...
Detr finnes da veldig mye bra transistor der ute også , bla a John Shearne
Mvh Espen