JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Mbare

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Antall liker
    11
    JanR skrev:
    Ser jaggu ut som det kan skje raskere enn først planlagt ;)

/jan
    Var det det kjerringa sa når du prøvde å prata ho til sengs i går? ;D ::) :p

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    Fikk du koblet inn den nye stepup'en i går da Jan?

Høres det greit ut?

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Mbare skrev:
    JanR skrev:
    Ser jaggu ut som det kan skje raskere enn først planlagt ;)

/jan
    Var det det kjerringa sa når du prøvde å prata ho til sengs i går? ;D ::) :p
    Hehehe.

Slapp iofs å gjøre så mye ;) Hu sovna på sofaen i 10 tia.

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:

Høres det greit ut?
    Høres greiere ut enn med T-5 ja, veldig mye bedre :)
    Mere oppløst men ikke sterilt og kjedelig.Mere kjøtt på "beina" men det er nok litt å gå på enda med justering av pu/arm. Men klager ikke, fikk ett par timer med (musikk) kos i sofa'n i går kveld.
    Beina gikk, tok meg sjøl i å sitte der å glise ;)

Men må innrømme at jeg savner litt av "trykket" som var i Luxman spilleren, nedover.Dete r iaf førsteinntrykket.
    Det er vel kanskje sånn forskjellene på remdrift og direktedreven slår ut ?
    Misforstå meg rett, i mine ører spiller det meget bra :)

Blir nok ett par timer i kveld også. MÅ rett å slett gi spilleren/step-up/hodet-ører noen flere timer før jeg tar helt av ;D

/jan

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    JanR skrev:
    Men må innrømme at jeg savner litt av "trykket" som var i Luxman spilleren, nedover.Dete r iaf førsteinntrykket.
    /jan
    Andre kan sikkert gi et bedre svar enn meg på akkurat dette, men mekanisk sett kan jeg ikke se noe som tilsier noe slikt.
    Om du bruker samme arm/pu vil jeg tro du burde få samme trykket nedover. Her er det nok mer snakk om en justering?

Om det sitter en annen arm (unnskyld for at jeg spør i stedet for å finlese tråden) kan de muligens også relateres til den du nå benytter.
    Små marginer av slark eller dødgang kan gi utslag i "trøkket".

Du har fått en flott spiller Jan ....."the sky is the limit" nå ;)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    Erland skrev:

Høres det greit ut?
    Høres greiere ut enn med T-5 ja, veldig mye bedre :)
    Mere oppløst men ikke sterilt og kjedelig.Mere kjøtt på "beina" men det er nok litt å gå på enda med justering av pu/arm. Men klager ikke, fikk ett par timer med (musikk) kos i sofa'n i går kveld.
    Beina gikk, tok meg sjøl i å sitte der å glise ;)

Blir nok ett par timer i kveld også. MÅ rett å slett gi spilleren/step-up/hodet-ører noen flere timer før jeg tar helt av ;D

/jan
    Trykket nedover i Luxmanspilleren ? Nå tror jeg du innbiller deg ting, Jan. Var da ikke så fantastisk trykk i den. Er ikke totalopplevelsen bedre med den du har nå, må det være noe alvorlig feil med innstillinga på den.
    Ellers hadde du vel en bedre pu på Luxman.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Blitt fortalt av vinyl guttær at DD Spillere har/kan ha litt mere "trykk" helt der nede kontra rem. Ikke vet jeg :)
    Spilte ikke dårlig Luxman spilleren med 10x4 men M.S er en annen div, alt er iofs bedre. (men det viste vi jo)

Må bare finne ett sted til step-up, korte kabler så den står litt "løent" til.

Blir en AT-33E på meg også takket være Lagga :)
    Den gleder jeg meg litt til 8)

Fader altså....burde jo vært hjemme i sofa'n, ikke her på jobben ! ;D

/jan

J

jukes

Gjest
    JanR skrev:
    Erland skrev:

Høres det greit ut?

/jan

:)

Skjønner godt hva du mener Jan,det er mere konstant lyd i DD spillere og bassen er fastere.Lett og høre fra mine remdrevne til DD av samme merke.
    Husk nå er det hest og kjerre du kjører med. ;D

Må venne deg til lyden.

mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Trykket nedover i Luxmanspilleren ? Nå tror jeg du innbiller deg ting, Jan. Var da ikke så fantastisk trykk i den. Er ikke totalopplevelsen bedre med den du har nå, må det være noe alvorlig feil med innstillinga på den.
    Jeg innbiller meg aldri noe ffs.

Nå skal det vel også sies at du ikke har hørt så mye på Luxman m/DV'n.
    Er jo faktisk mulig at Luxman spilleren med den pu'n hadde sin "force" akkurat der ? ;)

Nuvel, M.S er bedre på det meste ja men jeg har en lei uvane å faktisk gi ting litt tid før jeg gjør meg opp en mening 8)

Du får få ut fingeren og svinge bortom :)

jukes skrev:
    Skjønner godt hva du mener Jan,det er mere konstant lyd i DD spillere og bassen er fastere.Lett og høre fra mine remdrevne til DD av samme merke.

Må venne deg til lyden.

mvh Roar
    Nemmli !
    La ting gå seg til, ørene ikke minst :)

Betyr vel ikke at ting ikke fungerer bare for man ikke hopper som en idiot rundt i stua og lovpriser riggen :eek: ;D

/jan

J

jukes

Gjest
    JanR skrev:
    rolfozzy skrev:
    Jeg innbiller meg aldri noe ffs.

Nå skal det vel også sies at du ikke har hørt så mye på Luxman m/DV'n.
    Er jo faktisk mulig at Luxman spilleren med den pu'n hadde sin "force" akkurat der ? ;)

Nuvel, M.S er bedre på det meste ja men jeg har en lei uvane å faktisk gi ting litt tid før jeg gjør meg opp en mening 8)

Du får få ut fingeren og svinge bortom :)

jukes skrev:

Må venne deg til lyden.

mvh Roar
    Nemmli !
    La ting gå seg til, ørene ikke minst :)

Betyr vel ikke at ting ikke fungerer bare for man ikke hopper som en idiot rundt i stua og lovpriser riggen :eek: ;D

/jan

Du kommer til og lovprise denne etterhvert,hvis ikke får komme hit og hente en Dual 1214. ;)

Men du høres ikke fornøyd ut.

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    jukes skrev:

Du kommer til og lovprise denne etterhvert,hvis ikke får komme hit og hente en Dual 1214. ;)

Mvh Roar
    Jeg er nøyd :)
    Vil bare gi ting tid til å synke inn.

Regner med at du slenger bortom en dag også ?

/jan

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    JanR skrev:
    /jan
    Så du bare "acting cool" liksom......

Du har fått deg en Micro Seiki for F..... gjør som han Tønsberggutten synger/rapper;

dans-dans-dans oppå bordet ;D ække flaut de'

J

jukes

Gjest
    JanR skrev:
    jukes skrev:

Mvh Roar

/jan

Skal komme en tur jeg Jan. Tar med meg en spiller.(1214) med jernnål

Mvh Roar

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    JanR skrev:
    /jan
    Så du bare "acting cool" liksom......

Du har fått deg en Micro Seiki for F..... gjør som han Tønsberggutten synger/rapper;

dans-dans-dans oppå bordet ;D ække flaut de'
    Har en mistanke om at nettopp det kan skje til helgen ;D

jukes skrev:

Mvh Roar
    Da skal jeg sørge for kaffe og god musikk ;)

For all del ta med, klar for det meste jeg 8)

/jan

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    La meg si det sånn, Jan..Om Luxmans rimeligste budsjettspiller ( 1295,- i 1980 ) spiller med mer trøkk nedover enn den totalt overlegne komboen du har nå, er det noe galt et sted. DD kontra rem tror jeg ikke det dreier seg om ! Du bruker en annen pickup, og de to det er snakk om er jo ikke akkurat like lydmessig. Dessuten kan det ha med arminnstilling, (Denon er jævlig kresne der!), belastningsimpedanse og mye annet å gjøre. Er Denonelementet nytt? Det bruker lang tid på å gå seg til..

Det er jo dette som gjør vinl gøy, spør du meg. Det er ikke plug and play, det må justeres og tweakes, eksperimenteres og jobbes før ting sitter. Men når det sitter, er det fantastisk. Du nevner jo at Micro er mer oppløst , og når bassen blir mer oppløst og riktig, kan det føre til åt følelsen av trøkk også blir anderledes fordi bassen ikke blir så kompakt, men du hører mer av hva som virkelig foregår nedi der.....

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    impulse skrev:
    La meg si det sånn, Jan..Om Luxmans rimeligste budsjettspiller ( 1295,- i 1980 ) spiller med mer trøkk nedover enn den totalt overlegne komboen du har nå, er det noe galt et sted. DD kontra rem tror jeg ikke det dreier seg om ! Du bruker en annen pickup, og de to det er snakk om er jo ikke akkurat like lydmessig. Dessuten kan det ha med arminnstillin (Denon er jævlig kresne der!), belastningsimpedanse og mye annet å gjøre. Er Denonelementet nytt? Det bruker lang tid på å gå seg til..

Det er jo dette som gjør vinl gøy, spør du meg. Det er ikke plug and play, det må justeres og tweakes, eksperimenteres og jobbes før ting sitter. Men når det sitter, er det fantastisk. Du nevner jo at Micro er mer oppløst , og når bassen blir mer oppløst og riktig, kan det føre til åt følelsen av trøkk også blir anderledes fordi bassen ikke blir så kompakt, men du hører mer av hva som virkelig foregår nedi der.....
    Tror nok Luxman "føltes" sånn mye pga av 1: pu/arm combo , 2: det var der den hadde sin styrke.
    Låt absolutt ikke dårlig men vi snakker om 2 vidt forskjellige divisjoner her så en direkte sammenligning blir feil.
    Er 2 vidt forskjellige pu's også som du sier.

Skal sies at M.S spiller meget bra hele veien, ikke mindre trykke nedover, bare ryddigere (i mangel av ett bedre ord) Litt samme følelsen som jeg hadde de første dagene med nye delefilter på Forte'ene.
    Det er garantert mye/mere å hente på å finjustere litt. Som du sier er Denon kilen på arm/innstillinger.
    Derfor er jeg glad jeg har dere som jeg kan mase litt på og få input fra :)

Arm/pu er justert sånn passe bra, vet at det er mere å hente.
    Lagga svinger muligens innom i kveld med en AT-33E, greit med en "second opinion" og hjelp til justering.

Ja absolutt, er rene vitenskapen det her :)

/jan

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Forskjellen på å justere en arm "sånn passe bra" og "perfekt" kan være enorm, rett og slett. Da vi finjusterte armen til Rotekroken i sommer, fikk mannen hakeslepp og så ut som om han hadde sett et spøkelse etter å ha hørt spilleren nitidig justert,... den låt nemlig veldig bra før justeringen, men sensasjonelt etterpå. Det er der det ligger, spør du meg. Det er jeg helt sikker på!

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    impulse skrev:
    Forskjellen på å justere en arm "sånn passe bra" og "perfekt" kan være enorm, rett og slett. Da vi finjusterte armen til Rotekroken i sommer, fikk mannen hakeslepp og så ut som om han hadde sett et spøkelse etter å ha hørt spilleren nitidig justert,... den låt nemlig veldig bra før justeringen, men sensasjonelt etterpå. Det er der det ligger, spør du meg. Det er jeg helt sikker på!
    Tviler ikke :)
    Har ikke lagt så veldig mye i justering av arm ennå. Villa ha step-up i hus først og ta det derfra.

Har manual på arm så det her skal man får til.
    "slet" litt sist med å justere stivheten opp mot pu, armen ble for lav så den la seg nedpå "armholderen". Det er selvsagt bare å løfte armen litt, det som er litt morro/skremmende er at det er mye å justere.
    Prøve litt i kveld igjen, som sagt greit med ett par erfarne vinyl ører extra.

I værste fall så får du hive deg på toget så ser vi på det sammen :)

/jan

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Se der, ja! Har du ikke riktig høyde på armen, går bassgjengivelsen fort til h.....

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    impulse skrev:
    Se der, ja! Har du ikke riktig høyde på armen, går bassgjengivelsen fort til h.....
    Så den komme ;D

Den er ikke 100%, må innrømme det.
    Justere "hardheten" på armen så senker og/eller løfter den seg litt så må holde ett våkent øye på det.
    Drar fort med sett litt, justere bare en ting fungerer heller dårlig på AC armen :)

Men har stor tro på at det her ordner seg, bare være litt tålmodig og ta en ting av gangen.

/jan

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    En lurvete justering kan fort få en dyr og gedigen arm/platespiller (som din!) til å låte som om den koster 22.50;-............... ;)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    jukes skrev:
    JanR skrev:
    jukes skrev:

Mvh Roar

/jan

Mvh Roar
    Reiser du rundt med disse Dualene under armen, og bruker de som en slags kamphaner ?

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Reiser du rundt med disse Dualene under armen, og bruker de som en slags kamphaner ?
    Hehehe.
    Da skal det bli morro å en gang for alle og få kjørt over en så kanskje det blir stille på'n ? ;D

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    impulse skrev:
    En lurvete justering kan fort få en dyr og gedigen arm/platespiller (som din!) til å låte som om den koster 22.50;-............... ;)
    Ahhh smerter, jeg vet ;)

Derfor vil jeg heller ikke si så altfor mye før jeg vet at ting er i orden og fungerer 100%.

/jan

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    JanR skrev:
    Da skal det bli morro å en gang for alle og få kjørt over en så kanskje det blir stille på'n ? ;D

/jan
    Kanskje ikke så dumt å gjøre et forsøk på å justere spilleren da?

Slik at det ikke blir du som sitter med "skjegget fullt av postkasser"....

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    JanR skrev:

/jan
    Kanskje ikke så dumt å gjøre et forsøk på å justere spilleren da?

Slik at det ikke blir du som sitter med "skjegget fullt av postkasser"....
    Kjenner jeg Roar rett så ramler han ikke inn døra på den her siden av helgen, hvilket gir meg tid til å leke med innstillinger ;)
    Selvsagt kjører M.S over 1214 selv på en dårlig dag, godt å få det ut ;D ;D

/jan

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    Det kan en gjerne ønske seg. Men fakta er at på en dårlig dag, kan en svært så merittert vinylrigg bli overkjørt av en optimal "entry level" spiller.

Ref. mine egne erfaringer med RX'en jeg har her. For noen mnd siden synes jeg ikke det svingte i det heletatt. Nå blir jeg helt satt ut av hvor bra det fungerer!

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    Det kan en gjerne ønske seg. Men fakta er at på en dårlig dag, kan en svært så merittert vinylrigg bli overkjørt av en optimal "entry level" spiller.

Ref. mine egne erfaringer med RX'en jeg har her. For noen mnd siden synes jeg ikke det svingte i det heletatt. Nå blir jeg helt satt ut av hvor bra det fungerer!
    Enig med deg :)
    Nå skal vi ikke ha noen konkuranse riktig nok.

Men det er som du sier, platespillere er/kan være himmel og helvete. Når det funker så er det jo pokker'n meg ikke noe som er i nærheten, syns jeg.

Må også få tak i meg en mdf/benkeplate, spilleren står på ei veggplate i mdf,10mm eller no.
    Ta meg en runde etter jobben og se om jeg finner noe som kan brukes.

/jan

J

jukes

Gjest
    rolfozzy skrev:
    jukes skrev:
    JanR skrev:
    jukes skrev:

Mvh Roar

/jan

Mvh Roar

;D

Har disse med meg overalt jeg Rolf,kunne jeg ha hatt en spillende i bilen hadde det vært en der. ;)

Helt rusa på de. ;)

Prøv en Rolf hos deg. :)

Mvh Roar

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    jukes skrev:
    rolfozzy skrev:
    jukes skrev:
    JanR skrev:
    jukes skrev:

Mvh Roar

/jan

Mvh Roar

;D

Har disse med meg overalt jeg Rolf,kunne jeg ha hatt en spillende i bilen hadde det vært en der. ;)

Helt rusa på de. ;)

Prøv en Rolf hos deg. :)

Mvh Roar
    Er det ikke mulig å få tak i platespiller til bilen lenger ? Husker de fra 60tallet.
    Kjørte rundt med nedsveiva vinduer og singelplater i spillern.

Hadde vært noe for deg, Roar.

KHH

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Antall liker
    18
    impulse skrev:
    JEG KJENNER MEG ABSOLUTT IGJEN HER.! ;D ;D ;D
    Heldigvis ikke bare jeg som så spøkelser på høylys dag, du så også temmelig sjokkert ut 8)
    Han som satt ved siden av meg, var ikke mindre sjokkert han heller ;)
    Når du ropte på oss som satt ute, så forventet jeg meg minimal eller liten forandring..
    Visste nesten ikke om jeg gadd å avbryte røykepausen for å høre forskjell på den siste finjusteringen..
    I ettertid er jeg skamfull for "mistro" til deg og de små justeringene, Impulse.!

Vi røkerane satt ute og lurte på om det var vinylplata sin skyld, eller om det var spilleren som var litt bedre enn CD plata/spilleren..
    Visst var vinyl bedre, men hva var det som gjorde at den var bedre.?
    Og SÅ mye bedre enn CD, var ikke vinylen..
    Helt til det STORE hakeslepet kom med siste finjusteringen til, Impulse..
    Vinyl regelrett overkjørte og grisebanket CD på alle parametre..

Så at vår gode venn, laugsfrende, kaffemaker og vinylekspert, Impulse, har 110% rett i sine påstander, det vet jeg.! ;)
    Kjell

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    impulse skrev:
    Selv om det svinger godt hos meg nå, ser jeg fortsatt fram til du tar deg en tur til "Solkysten" slik at RX'n kan få litt ekspert-hjelp. Ikke minst for at jeg kan lære dette "hands on" en gang for alle. Føler at jeg fomler mye på måfå når jeg skal justere, og flax er vel egentlig ikke noe gydlig parameter for justering av tonearm, er det vel ;)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Rotekroken skrev:
    Helt til det STORE hakeslepet kom med siste finjusteringen til, Impulse..
    Vinyl regelrett overkjørte og grisebanket CD på alle parametre..

Så at vår gode venn, laugsfrende, kaffemaker og vinylekspert, Impulse, har 110% rett i sine påstander, det vet jeg.! ;)
    Kjell
    Jo jeg vet.
    Trond er meget dyktig og har ett godt øre :) (kanskje til og med to ::) ;) )

Nå har jeg vært så heldig og hatt besøk av ett par guttær (pixy og Lagga) i kveld.
    Var ikke mye som ble justert, utrolig nok.
    Litt småpet var men ble for det meste bare spilt plater og drukket kaffe ;D

Grunn til at jeg ikke har hoppet i taket tidligere (i tråden) av vill glede er rett å slett det at jeg ikke helt har vent meg til den her spilleren :) Ikke engasjert meg så ille heller for å være ærlig, blitt halvhjertet mye pga av T-5'ene og mangel på kvalitetstid i sofa'n 8)
    Mangel på en bra step-up har også gjort sitt for all del.
    Den spilller meget bra men som dere vet er man alltid på jakt etter det lille extra. Men det viser seg at arm/pu/drivverk er ganske ok samspilt. Bare nyte og kose meg :)

Fikk foresten en AT-33E av Lagga i kveld også, vel kjøpte den billig ;)
    Den skal få hvile til jeg får stua for meg selv en kveld.
    Nå skal det nytes musikk i noen dager før jeg legger ut noen inntrykk her i posten men så langt--> *smiler fra øre til øre*

I det hele tatt en ganske fornøyd JanR ;D

/jan

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.239
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Takk for kaffen Jan!

Virker som de nye delefilterne har spilt seg på plass, lyden hang bra sammen nå.

Søren klype, den Micro'en er virkelig i pen stand, nydelig sak, sånn ser kvalitet ut, sånn kjennes kvalitet. ;)
    Hadde med et par skiver jeg "kan", og det var en fornøyelse
    MS'en spiller med kontroll, og god har styr på det; stor organisk lyd, med rytme og driv,
    jepps, ta deg nå noen dager og bare kos deg med dette Jan.

Morten

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Lagga skrev:
    Takk for kaffen Jan!

Virker som de nye delefilterne har spilt seg på plass, lyden hang bra sammen nå.

Søren klype, den Micro'en er virkelig i pen stand, nydelig sak, sånn ser kvalitet ut, sånn kjennes kvalitet. ;)
    Hadde med et par skiver jeg "kan", og det var en fornøyelse
    MS'en spiller med kontroll, og god har styr på det; stor organisk lyd, med rytme og driv,
    jepps, ta deg nå noen dager og bare kos deg med dette Jan.

Morten
    Takk for det Morten :)
    Er selvsagt ikke så veldig uening med deg i beskrivelsen av spilleren ;D

Ja vær du sikker, nå skal det nytes noen dager fremover, vel i lange tider er vel mere riktig.
    Du må gjerne legge ut hvem skiver du hadde med, falt i smak (snu deg bort pixy)
    Må få bestilt noe vinyl så snart jeg har fått betalt pu ;)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    Og hvis jeg er sånn noenlunde våken i morgen kveld, vil jeg ta en tur til Jan og ta denne Mirakel Seiko i nærmere øye/øresyn.

Det ser jeg fram til, og håper jeg ikke blir skuffet. En utførlig, eksakt og ærlig rapport vil følge her.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Og hvis jeg er sånn noenlunde våken i morgen kveld, vil jeg ta en tur til Jan og ta denne Mirakel Seiko i nærmere øye/øresyn.

Det ser jeg fram til, og håper jeg ikke blir skuffet. En utførlig, eksakt og ærlig rapport vil følge her.
    Begynner å føle meg litt skremt her jeg nå :eek:

Håper du er i form og ikke minst våken, skal ha kaffe/drikke klart. Kanskje noen sukkerbomber fall i fall du er litt sigen ;)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.079
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    rolfozzy skrev:

Håper du er i form og ikke minst våken, skal ha kaffe/drikke klart. Kanskje noen sukkerbomber fall i fall du er litt sigen ;)

/jan
    Ved forsøk på smøring kan fort terningen lande med en side opp som har særs få øyne.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    JanR skrev:
    rolfozzy skrev:

/jan
    Ved forsøk på smøring kan fort terningen lande med en side opp som har særs få øyne.
    Tror jeg tar kvelden :)

God natt og en spesiell hilsen til de i Tistedalen ;D

/jan

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn