Ikke bare kaller den, den heter dethel skrev:Hvorfor kaller du den svampen :![]()
Hmm, hvor gjorde jeg av balltre smiley'n igjen.mesut skrev:svampebass? (dukk) ;D
DIY, bygd på bestilling/specs av en meget hyggelig og flink kar i Stockholm.hel skrev:Serieprodusert eller svensk DIY?
Huff da, la oss ikke håpe at det neste er SB ;D ;DJanR skrev:Blitt lat på mine gamle dager![]()
![]()
/jan
Hehe ikke med det første.jokris skrev:Huff da, la oss ikke håpe at det neste er SB ;D ;DJanR skrev:Blitt lat på mine gamle dager![]()
![]()
/jan
Ikke nesten engang.LMC skrev:platevasker?
Nærmer segDazed skrev:Fjernkontroll til volumet på et eller annet? Ny pre kan du vel ikke ha skaffet?
Men i alle dager ;DLMC skrev:helautomatisk platespiller av det simplere slaget?
synes det ser ut som riller under :
mvh
Leif
Riaa med fjernkontroll på gain? L-Pad/Attentuator med fjernkontroll på bass-ampene?JanR skrev:Nærmer segDazed skrev:Fjernkontroll til volumet på et eller annet? Ny pre kan du vel ikke ha skaffet?![]()
Det har du helt rett iLMC skrev:juks!
det står jo under properties på bildet at det er janr fotobucket---fjernkontroll!
mvh
Leif
Nopp men det var faktisk en god ideDazed skrev:Riaa med fjernkontroll på gain? L-Pad/Attentuator med fjernkontroll på bass-ampene?JanR skrev:Nærmer segDazed skrev:Fjernkontroll til volumet på et eller annet? Ny pre kan du vel ikke ha skaffet?![]()
Tror jeg dauerLMC skrev:fjernkontroll til vedkløyver´n når du skal over til Fostex? ;D
mvh
Leif
LMC skrev:da trenger du kun de to knappene vi ser:
KILL ! 8)
og
retract!
mvh
Leif
Sliter litt med noen av de "andre" :LMC skrev:"Mitt navn er Legion, for vi er mange"
sååå mange er dere vel ikke, dere bare høres sånn ut! 8)
mvh
Leif
JanR skrev:Nei fan, laste opp ett par bilder,
/jan
Håper for guds skyld ikke kjerringa leser i tråden her, da sliter jeg ;DLMC skrev:fjernstyrt oppblåsbare Barbara:
SUG
BLÅS
;D
Leif
Push-pull ?LMC skrev:fjernstyrt oppblåsbare Barbara:
SUG
BLÅS
;D
Leif
Rettet på :HCS skrev:Push-pul ?LMC skrev:fjernstyrt oppblåsbare Barbara:
SUG
BLÅS
;D
Leif![]()
Dazed skrev:WTF?
Tenkte på en sånn når du sa "metallic hvit", men slo det fra meg som alt for usannsynlig.![]()
Hehehe....Tenderer vel mer til zoofili dette.. En sau i bunkersen ;DJanR skrev:Rettet på :HCS skrev:Push-pul ?LMC skrev:fjernstyrt oppblåsbare Barbara:
SUG
BLÅS
;D
Leif![]()
/jan
;DHCS skrev:Hehehe....Tenderer vel mer til zoofili dette.. En sau i bunkersen ;DJanR skrev:Rettet på :HCS skrev:Push-pul ?LMC skrev:fjernstyrt oppblåsbare Barbara:
SUG
BLÅS
;D
Leif![]()
/jan
Jatakk begge deler ??? :LMC skrev:da hadde jeg heller tatt Barbara ;D
mvh
Leif