|
Fruen.....noen ganger man bare holde kjeft og snu seg vekk 8)bjornh skrev:Jan, er det du som har pynta med den glass-tingen oppå CD-spilleren?![]()
jokris skrev:knallmy godt utstyr du har og som har vært innom, tråden din er imo forumets mest fornøyelige, vet aldri hva som dukker opp her inne, sluket og roda ruuuuuler med kuuuule innlegg ;D ;D
Morro skal det væreMilenko skrev:Jokris kom meg i forkjøpet, mye utstyr som har vært innom, men Svampen holder stand.
Svamp og Klipsch, digger vintage looken på MAD pre-ampen![]()
Hun har peil på CD-spillere altså. Men jeg lurer på hvordan hun kunne finne på å synes at det var fint å pynte litt akkurat der..?? ;DJanR skrev:Fruen.....noen ganger man bare holde kjeft og snu seg vekk 8)bjornh skrev:Jan, er det du som har pynta med den glass-tingen oppå CD-spilleren?![]()
For ordens skyld, hennes XA5.
/jan
Enkelte ting vil vi ikke vite ;Dbjornh skrev:Hun har peil på CD-spillere altså. Men jeg lurer på hvordan hun kunne finne på å synes at det var fint å pynte litt akkurat der..?? ;DJanR skrev:Fruen.....noen ganger man bare holde kjeft og snu seg vekk 8)bjornh skrev:Jan, er det du som har pynta med den glass-tingen oppå CD-spilleren?![]()
For ordens skyld, hennes XA5.
/jan
...... og for en kvalitetsheving det ble....JanR skrev:Hjelp, tråden er blitt invadert av tromsinger ;D
Tar ett hint :Geir Kristiansen skrev:...... og for en kvalitetsheving det ble....JanR skrev:Hjelp, tråden er blitt invadert av tromsinger ;D
og her har du et hintet hint
Tøvkuk, det eg skreiv va jo Sunnmørsk ;DJanR skrev:Hjelp, tråden er blitt invadert av tromsinger ;D
RoDa skrev:Tøvkuk, det eg skreiv va jo Sunnmørsk ;DJanR skrev:Hjelp, tråden er blitt invadert av tromsinger ;D
Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-*JanR skrev:Og der kom redningen, ikke fra uventet hold ;D
Hvilket minner meg på, må bortom SPAR etterpå. De har Aass vet dere
/jan
jan#jan skrev:Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-*JanR skrev:Og der kom redningen, ikke fra uventet hold ;D
/jan
PREMIUM ;D
Orker ikke kjør de 2km'ene til remajan#jan skrev:Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-* Grans :-*JanR skrev:Og der kom redningen, ikke fra uventet hold ;D
/jan
PREMIUM ;D
Det er ett eller annet ved det bildet der som gjør meg tørst.JanR skrev:
Jasså, hu skjemmer deg bort ser jeg !!! ;DBHO skrev:Liker denna godt jeg da
![]()
![]()
;Dslowmotion skrev:Det er ett eller annet ved det bildet der som gjør meg tørst.JanR skrev:
kise skrev:Denne tråden kan ikke ende på side 2 av bildetråder.
Jeg tar derfor initsiativ, å velger å fortelle hvor mange treff man får på google ved å søke på janr
Omtrent 4 900 000 resultater (0,13 sekunder søketid)
noe som ikke er så værst antall
...og håpe at benkeforslaget blir banket gjennom noe som kan bli en benk så slår vi to (eller tre, hvis det gjør at JanR kommer seg av benken) fluer i samme smekk.pengesluk skrev:Du kan jo stille et benkeforslag..
Har jo vært så stille i tråden din at jeg nesten ble bekymra om det hadde skjedd noe...JanR skrev:Her går det unna ser jeg 8)
Travel uke mbare, slenger over en pm eller no ila dagen.
/jan
Nope - JanR har sagt at rør og hornfolk ikke stresser ... da er det sånnMilenko skrev:Har jo vært så stille i tråden din at jeg nesten ble bekymra om det hadde skjedd noe...JanR skrev:Her går det unna ser jeg 8)
Travel uke mbare, slenger over en pm eller no ila dagen.
/jan
Men det er jo lov å ha travle tider![]()