K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Nå må du ta deg sammenJanR skrev:På plass, men nå er det en matbit og dusj.65finger skrev:Fort deg!!!!!!!!
Så får man se hvordan det her funker, i morgen
/jan
Nå må du ta deg sammenJanR skrev:På plass, men nå er det en matbit og dusj.65finger skrev:Fort deg!!!!!!!!
Så får man se hvordan det her funker, i morgen
/jan
Ser Birger har slengt på litt demperemedier. Virker slettes ikke galt kontra første gangen jeg knipset på de.LMC skrev:511 kan med fordel dempes
mvh
Leif
Birger hører du ?! Få hit JBL'ene dine ;DLMC skrev:dunk på et Y-ledd og doble drivere ;D
Ikke riktig ennå, men snartHEL skrev:Har du ikke lagt deg ennå Jan? ;D
;D ;DLMC skrev:de hjørnehorna formelig skriker etter et par Trio mellomtone og diskanthorn til å ta over fra 600
mvh
Leif
JBL er godgutten, Altec funkerH.R skrev:Du leker med ilden min gode mann. Med jbl, altec så blir det jævla kjipt å gå tilbake vettu.....
Hehe så var det de penga.H.R skrev:En oppgradert diskanten nå så har halvfabrikat henna dine blitt fullendt ;D
Det har du selvsagt helt rett i, nesten glemt :-XBHO skrev:Hva med å dempe mellomtonen ett knepp?
Husk på at du har filtre du kan bruke nå. 8)
Birger har fylt de fleste krokene med blymatte (ser det ut som) men litt til skal jeg vel klare å få lurt innimellom.LMC skrev:om du snakker mekanisk demping kan du kjøpe selvklebende blygummimatter på Biltema, Torshov e.l.
bare bruk varmluftspistol for å føye det rundt alle kriker og kroker
hjelper enormt
mvh
Leif
Ikke farlig, jeg rører ikke denslagspahf skrev:Rødvin rett foran høytalerne? De ender jo opp som champagne etter et par spor.
All drikke står selvsagt i naborommetpahf skrev:Haha, jeg antar at øllen du drikker står pent plassert i et nærtliggende kjøleskap som er vibrasjonsfritt?
Hvis 18 og 20-åringer faktisk liker single malt, er jo det litt oppsiktsvekkende i seg selv.JanR skrev:All drikke står selvsagt i naborommetpahf skrev:Haha, jeg antar at øllen du drikker står pent plassert i et nærtliggende kjøleskap som er vibrasjonsfritt?
Pilsen i kjøleren må vite. SM i barskapet, låst sånn fall i fall guttane hjemme skulle falle for fristelsen.... :
/jan
;D ;D Noch ein mal... Vart skræmt sist ja.... når det helligste ble omdannet til en syndens pøl og Khorna nedspyddJanR skrev:All drikke står selvsagt i naborommetpahf skrev:Haha, jeg antar at øllen du drikker står pent plassert i et nærtliggende kjøleskap som er vibrasjonsfritt?
Pilsen i kjøleren må vite. SM i barskapet, låst sånn fall i fall guttane hjemme skulle falle for fristelsen.... :
/jan
Liker har ikke noe med noe å gjøre når det gjelder de fleste 18 åringene, tror jeg. Alkohol er alkoholDazed skrev:Hvis 18 og 20-åringer faktisk liker single malt, er jo det litt oppsiktsvekkende i seg selv.JanR skrev:All drikke står selvsagt i naborommetpahf skrev:Haha, jeg antar at øllen du drikker står pent plassert i et nærtliggende kjøleskap som er vibrasjonsfritt?
/jan
;Dpengesluk skrev:;D ;D Noch ein mal... Vart skræmt sist ja.... når det helligste ble omdannet til en syndens pøl og Khorna nedspyddJanR skrev:All drikke står selvsagt i naborommetpahf skrev:Haha, jeg antar at øllen du drikker står pent plassert i et nærtliggende kjøleskap som er vibrasjonsfritt?
/jan
.....av det motsatte kjønn.....pengesluk skrev:SKJEIVINGER??
Hehe da drar du'n helt utLMC skrev:oppskrift:
varm opp bek i ei tønne på gårdsplassen
røyklegg distriktet
når koker
hold Altec 511hornet (med dekket hals)med 2 pølseklyper og dypp det ned i det boblende bek-badet helt ned til monteringplata i front
løft det opp, heng det på tørkesnpra til mor(som bør være lett forsterket! ;D)
la tørke til hardt og herdet
VIPS du har et skikkelig dempet horn etter gulloppskriften
noen av de tjære/bekfylte horna går for tusenvis av usd paret
mvh
Leif
Det tviler jeg ikke ett sekund på. Rene ekko-dalen uten demping, synger godt i hornet.LMC skrev:sjekket et dempet og et udempet 1005 hos Ove og forskjellen var enorm både i vekt og demping
mvh
Leif
pengesluk skrev:Asfalt er tingen. Gjør som følger:
- finn noen som asfalterer en veistump
- ta med horn
- få han med dampveivalsen til å kjøre over hornet
Beste dempingen som finnes til denne type produkter. Og det beste er at en størrelse dampveivals passer hele serien med horn, både 311, 511 og 811.
Ta med deg fruen på harrytur til søta bror, eller en annen unskyldningJ.J skrev:Dette ser spennende ut - ha dem såpass lenge at jeg får hørt på dem og da ;D
Way to go with Klipsch
Tatt sine 4 uker, ikke noe lyn den der. Den som venter på noe godt.....HCS skrev:Grattis med filtre på vei! Rekker vel ikke frem til jul, men da har du fylt romjula med mer meningsfylt innehold enn å rape ribbe hele dagen... 8)