Javistmesut skrev:tøft chassis. robuste greier. 8)
skulle nesten beholdt dem sånn, janr.
Skal bli ille morro, gleder meg som det store barnet jeg erNikko03 skrev:Skal bli morro å se når alt er på plass inni dem blir nok futt i de der
JanR skrev:Javistmesut skrev:tøft chassis. robuste greier. 8)
Men....orker ikke 2 chassi/2 vol.p potter.
Alt-i-ett-box er "løsningen", torr jeg
/jan
mesut skrev:JanR skrev:Javistmesut skrev:tøft chassis. robuste greier. 8)
/jan
latsabb ;D
Mini meg her og der, mest latJ.J skrev:mesut skrev:JanR skrev:Javistmesut skrev:tøft chassis. robuste greier. 8)
/jan
latsabb ;D
Jan har blitt minimalistisk ... det er det det er ;D ;D ;D
;D ;Dmesut skrev:hmmmmmrphf....
snart renses bunkers for all sjel, og inn kommer spinkle møbler med dansk 1998-design i krom og skinn, to små, pianolakkhvite høyttalere på stælk, bortgjemt liten sub med 6-tommers elementer og smultringsoppheng, og på veggen henger en devialet og sb touch.
tull+tøys.JanR skrev:Kommer sikkert noen bilder etterhvert.
/jan
Bilder ja, NÅ!!!!!!mesut skrev:tull+tøys.JanR skrev:Kommer sikkert noen bilder etterhvert.
/jan
bilder nå med en gang.
fort deg
Er slem mesteparten av tidenHCS skrev:Ikke kommet ennå ? Æsj, og intet i tollen eller noe ? Kjiper'n det der...... Du har vel vært slem til jul du da sikkert... ?? 8) ;D
Så.JanR skrev:Får vel hente inn stæsjet fra bilen kanskje, tror jeg.
/jan
mesut skrev:merkelig form på det fuglehuset...
Brasse skrev:ja, fugler inn foran, ekorn inn bak? det blir jo bare trøbbel.
H.R skrev:Neida. Det er konstruert for at katta skal kunne ligge i bakhold for slik at den kan få seg litt småfugl.
Endelig ett vettugt menneske65finger skrev:Litt beis eller voks må til. Det vil varme et gammelt beitohjerte
Men Leif da, nå er du ufinLMC skrev:en røyk?
den som designet det der må jo ha tent på hele pakka og dratt det inn i et drag!
mvh
Leif