Vet hva du menteTenkte nå mer på dem fjølene som ligger klare til deg ... begynt med 6,5" ??
Jasså ja .....polert jernet ........ok
ble lurt av bildet; trodde de var større
da får jo 2402 et pent hjem
fant forresten ut at om jeg satte 2402 fasepluggen i chucken på drillen og kjørte den på full rulle mens jeg holdt den i et knippe med stålull, ble den helt strøken!
det funket så bra at jeg laget en "rund" treplate med et senterplassert 6mm gjengejern, som jeg skrudde selve hornet på og vips så kunne jeg pusse selve hornet kjapt og elegant
mvh
Leif
Aldri feil. Og takk så langt Haa.KAFFE
Men Hå da, du vet jo at jeg er tålmodigheta reinkarnert. Og posten er våre venner.Da kan JanR forbanne postvesenet som kommer til, i hans øyne, å levere en hvit konvolutt alt for seint
håvard
Nopp, TTT.Apropos vår venn posten
Har du hørt noemer om 2200 kroners skaden?
Håvard
BTW, husk å spraye litt polyurethane klarlakk (matt utgave) etter slipingen ellers blir det fort anløpt igjen.
Snart Jan ... snart ... så runder du 30
Og jeg har nok gjort mitt for at det skjer noe
/JR
Kom i dag, posten leker ikke butikkDa kan JanR forbanne postvesenet som kommer til, i hans øyne, å levere en hvit konvolutt alt for seint
håvard
Eller, helvete jeg må få meg et liv!!!Jøss, fint skal det være.
Jaja, takk endå
/jan
Er i tenkeboksenEller, helvete jeg må få meg et liv!!!Jøss, fint skal det være.
Jaja, takk endå
/jan
O
Kommer en tur snart med dac,forventer da kaffe, og Solo in soho på vinyl.Er i tenkeboksenEller, helvete jeg må få meg et liv!!!Jøss, fint skal det være.
Jaja, takk endå
/jan
O
/jan
Det skal jeg få tilKommer en tur snart med dac,forventer da kaffe, og Solo in soho på vinyl.Er i tenkeboksenEller, helvete jeg må få meg et liv!!!Jøss, fint skal det være.
Jaja, takk endå
/jan
O
/jan
ve
Hva dere enn gjør så syng A: inni dere, B: i dusjen.Jøss! Oppretta en helt ny adelsklasse bare for deg Jan.
Passer bra med en allsang da. Da stemmer vi i med "Sangen om den Røde Rubin".
Misunnelig på de rosa rubinene du tenker jegGrattis med rubinstatus. Jeg syntes foreløpelig at Æresmedlem klinger bedre
Helsike.Misunnelig på de rosa rubinene du tenker jegGrattis med rubinstatus. Jeg syntes foreløpelig at Æresmedlem klinger bedre
/jan
Noen av oss klarer ikke å "holde kjeft" ser duHelsike.Misunnelig på de rosa rubinene du tenker jegGrattis med rubinstatus. Jeg syntes foreløpelig at Æresmedlem klinger bedre
/jan
Hva skal en annen stakkar si da?
Her har jeg vært medlem siden 2003 og akkurat krabba meg over 100.
Vis vedlegget 164523 Synes det var stort jeg da.