Takker.Grattis med kronjuvelene, vi får vel venne oss til litt bling-faktor heretter
Ikke gå dit engang !Syns du fikk ett mer feminint slør etter du ble rubinmannen, er ikke lenge til du bytter ut rødmixen med filtersigaretter
glem ikke noen rosableke rubins for skjønnhetens skyldRødmix - kokekaffe - metall - Khorn = JanR
Hehe, ser den! Noen lyter skal man nå engang ha!Ikke gå dit engang !Syns du fikk ett mer feminint slør etter du ble rubinmannen, er ikke lenge til du bytter ut rødmixen med filtersigaretter
Holder med at legen min maser på at jeg må gi meg med rødmixen. Man er da mann.
/jan
Sier som fingers " jeg elsker dette innlegget "Rødmix - kokekaffe - metall - Khorn = JanR
Bare si det, jeg vet du har lyst. Du vil ha mine rosa juvelerglem ikke noen rosableke rubins for skjønnhetens skyldRødmix - kokekaffe - metall - Khorn = JanR
Brrr, jobber for lite. Får skylde på detJa du Jan du Jan!
Gratulerer så masse som HFS kongen
Pokker ja !Hehe, ser den! Noen lyter skal man nå engang ha!Ikke gå dit engang !Syns du fikk ett mer feminint slør etter du ble rubinmannen, er ikke lenge til du bytter ut rødmixen med filtersigaretter
Holder med at legen min maser på at jeg må gi meg med rødmixen. Man er da mann.
/jan
Mornmornu
Du snakker dette må feires .[video]http://m.youtube.com/#/watch?v=IMqo06GB8uI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DIMq o06GB8uI&gl=NO[/video]
Dette bekrefter at det faktisk finnes en sang for alle anledninger. Eneste som mangler nå er et gratulasjonskort med teksten gratulerer med rubineneDu snakker dette må feires .[video]http://m.youtube.com/#/watch?v=IMqo06GB8uI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DIMq o06GB8uI&gl=NO[/video]
Tusen takk for de vennlige ordene MilDette bekrefter at det faktisk finnes en sang for alle anledninger. Eneste som mangler nå er et gratulasjonskort med teksten gratulerer med rubineneDu snakker dette må feires .[video]http://m.youtube.com/#/watch?v=IMqo06GB8uI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DIMq o06GB8uI&gl=NO[/video]
Er vel unt da, JanR er hele sentralens sjel og gledespreder, alltid hjelpsom.
Fortsett med det, er så hyggelig for oss andre detTusen takk for de vennlige ordene MilDette bekrefter at det faktisk finnes en sang for alle anledninger. Eneste som mangler nå er et gratulasjonskort med teksten gratulerer med rubineneDu snakker dette må feires .[video]http://m.youtube.com/#/watch?v=IMqo06GB8uI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DIMq o06GB8uI&gl=NO[/video]
Skjønner jo at jeg bruker i overkant mye tid her hehe.
/jan
Skal gjøre mitt besteFortsett med det, er så hyggelig for oss andre detTusen takk for de vennlige ordene MilDette bekrefter at det faktisk finnes en sang for alle anledninger. Eneste som mangler nå er et gratulasjonskort med teksten gratulerer med rubineneDu snakker dette må feires .[video]http://m.youtube.com/#/watch?v=IMqo06GB8uI&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DIMq o06GB8uI&gl=NO[/video]
Skjønner jo at jeg bruker i overkant mye tid her hehe.
/jan
Nei og ja.Har du fått gjort noe med platene Jan?
Passet de?
Håvard
Nopp, diskant kommer der den kommer pga skruefestene på diskanten. Mulig jeg har noen "spacere" liggende, i så fall kommer diskant noe lengre inn. Får leke med det etterhvert.Ok. Hadde med plate di ned da jeg kappet, noe du sikkert ser.
Planen var vel å ha diskanten på baksiden?
Håvard
Sir Jan, låter som musikk i mine ørerGrattis med rubinene. Synes kanskje du skulle blitt slått til ridder samtidig Sir JanR har lissom litt swung over seg.
Godt det finnes slike hjelpsomme sjeler her på sentralen
Jan: Om det er EN ting du skal ønske deg til jul i år, så er det slike:
Opeth (Logo) Whiskey Glasses. Buy Opeth (Logo) Whiskey Glasses at the official Opeth online shop
De må ha tenkt på deg da de laget disse.
Eller er sånn merchandise/swag littegrann teit, synes jeg, men dette må være innafor!
Nå var det forresten nesten EN UKE siden siste innlegg i tråden. Godt jeg fikk avverget fadesen. klarer ikke 13.000 innlegg før nyttår på den måten!
Janis JoplinEr ikke rart du av og til sliter litt med den ampen, den har jo et feminint navn... så den har nok hørt rykter om at du driver å "roter" med andre amper...
At den er i "greit" modus betyr antagelig at den planlegger en passe hevn, nb. pass deg for stillhet...
Hehe der har vi det.Er ikke rart du av og til sliter litt med den ampen, den har jo et feminint navn... så den har nok hørt rykter om at du driver å "roter" med andre amper...
At den er i "greit" modus betyr antagelig at den planlegger en passe hevn, nb. pass deg for stillhet...
Du tok den jaJanis JoplinEr ikke rart du av og til sliter litt med den ampen, den har jo et feminint navn... så den har nok hørt rykter om at du driver å "roter" med andre amper...
Fan nei, drømmer litt bareharru kjøpt en ny forsterker igjen?
Joplin var dritbra. den beste jeg har hørt i bunkersFan nei, drømmer litt bareharru kjøpt en ny forsterker igjen?
Joplin har stått her ei god stund, du har jo hørt litt på'n.
/jan