Takk for sist gamle venn, hyggelig at dere svingte innomPå tide å komme seg til kjerka Jan. Grattis og takk for sist
det blir fint med så pent par okkesomTakk for sist gamle venn, hyggelig at dere svingte innomPå tide å komme seg til kjerka Jan. Grattis og takk for sist
Tror vi tar ett lite hjemmebryllup evt i kapellet borti gata her.
Vi får se.
/jan
Tusen tusen takkFaen Jan!
Synd å høre at kroppen din skal i krigen. Jeg kjenner deg ikke personlig, men ønsker deg all hell og lykke i kampen!
Positiv holdning til livet har jeg stor tro på i en vanskelig prosess og der har jeg inntrykk av at du er godt utstyrt.
Dette skal du/dere klare!
Takk og takkNår man leser slike tråder som din, føler man at man kjenner trådstarter litt gjennom lesingen. Trist å høre om sykdommen, men stå på! Og lykke til med det kommende ekteskapet!
Ikke flere liker igjen så...." Liker veldig godt innlegget over "Man prøver så godt man kan å oppføre seg mot andre som man vil andre skal oppføre seg mot en selv.
Ikke alltid like lett men vi prøver.
/jan
Takk for at du er den du er Jan!..
Håper de klarer bremse utviklingen å at du får mange nye år =)
I en situasjon der man kanskje er mer enn vanelig usikker på hvor lang tid man har igjen kan det kanskje hjelpe å tenke på hvor usikkert selve livet uansett er.
Ingen vet hva morgendagen bringer, uansett om man er 10 eller 130år. Nyt Livet så godt det lar seg gjøre.
Vær stolt! Det har du all grunn til, du er en fantastisk fyr som fortjener det beste.
Christopher
Hehe er så enig så.Olsenbanden er artig. Mest pga de gamle bilene og stilen. Den første filmen er den beste, fa før de ble barnevennlige og hang på et massasjeinstitutt. Tror bare den heter "Olsen-Banden".
Godt nytt år Mr B.Godt nytt år gamle ørn! ikke blås ned nabolaget med det hjemmelagde fyrverkeriet ditt igjen.