Ikke rart du er så ungdommlig Jan...
Ti års forskning: Skytespill er bra for hjernen - VG Nett om PC-spill
+1Jeg har lest denne tråden de siste dagene.
JanR, jeg har aldri møtt deg, men jeg føler likevel at jeg kjenner deg.
Jeg ønsker deg det beste. Stå på, kjemp imot. Husk du har mye kraft mellom øra.
Mvh Salty
Takk for detJeg har lest denne tråden de siste dagene.
JanR, jeg har aldri møtt deg, men jeg føler likevel at jeg kjenner deg.
Jeg ønsker deg det beste. Stå på, kjemp imot. Husk du har mye kraft mellom øra.
Mvh Salty
Tusen takk for det Hagto.Dette var trist Jan. Ønsker deg alt hell og lykke på veien og håp om at det skal gå rette veg.
Du får bare stå på og ta en dag av gangen. Godt nytt år så langt det lar seg gjøre. Lykke til!
Hehe en god latter.....osv.
Ønsker deg en god dag med denne Katte videoen
Ikke førstevalget mitt, sjokk, men slettes ikke så galt. Ikke i morfin rus iaf
/jan
Hehe, First Aid Kit er faktisk ikke så dumt det, selv uten opiater...Ikke førstevalget mitt, sjokk, men slettes ikke så galt. Ikke i morfin rus iaf
/jan
Desverre gjør jeg ikke det, men skal pokker drøye det så lenge som mulig. Noen må jo være her og holde dere i øraStå på Janr, den krigen vinner du. Ønsker deg masse lykke til med bryllupet. (Jada, litt sent) godt nytt år!
mvh Arne W
Du får holde motet oppe Jan, større mirakler har skjedd, og husk det er alltid mørkest før sola står opp ikke gi oppDesverre gjør jeg ikke det, men skal pokker drøye det så lenge som mulig. Noen må jo være her og holde dere i øraStå på Janr, den krigen vinner du. Ønsker deg masse lykke til med bryllupet. (Jada, litt sent) godt nytt år!
mvh Arne W
Uansett tusen takk for de vennlige ordene, betyr mye for oss her hjemme.
/jan
Viktig å le litt også...har du sett denne? best laugh ever - YouTube
http://www.hifisentralen.no/forumet...oplin-2a3-brum-i-en-kanal-10.html#post1504893Hvordan går det med joppe
Det var jo moro! Kudos til LMC!
Besøk er hyggelig, send en sms i forkant sånn fall i fallHar tenkt mye på deg og familien de siste dagene Jan.
Det er bare å si i fra om du vil ha et lite besøk