Du skal finmåle plassering til anlegget? til alt det andre holder det med et grovt øyemålJanR skrev:Takk alle sammen
Litt skrekk/fryd følelser her i huset
Mest glede selvsagt.
Skal ha med alle ungene opp i morgen og ta en titt.
Memo til meg selv;- husk meterstokk 8)
/jan
Ta med deg en vinkel også.... :JanR skrev:Takk alle sammen
Mest glede selvsagt.
/jan
ser som en selvfølge at egnede hjørner var nummer 1 i kravspecenBrasse skrev:Gratulerer så mykje! Har du målt opp hjørnene? ;D
Mener sånn vagt å huske at det var noe som lignet på ett kjøk i 1 etg :rolfozzy skrev:Jeg er helt sikker på at Jan hadde tommestokken med seg når han sjekka kjellerstua før bud ble lagt inn. Jeg lurer på om han vet hvordan kjøkkenet ser ut. ;D
Godt tenktBHO skrev:Ta med deg en vinkel også.... :JanR skrev:Takk alle sammen
Mest glede selvsagt.
/jan
Bare de som har satt opp huset har fått 2 passende hjørner i kjeller`n i rett vinkel, så skulle vel mye være gjort. ;D ;D
Rundt den 24 november. De skal være ute av huset senest 23 november.shaunv skrev:Gratulerer!!! ;D Når blir det flyttings?
Full kontrollBrasse skrev:Gratulerer så mykje! Har du målt opp hjørnene? ;D
Bingo ;D65finger skrev:ser som en selvfølge at egnede hjørner var nummer 1 i kravspecenBrasse skrev:Gratulerer så mykje! Har du målt opp hjørnene? ;D
Takk takk Mr GJackX skrev:Gratulerer så hjerteligst, Jan! Å kjøpe hus, flytte og innrede seg selv & sine er en krevende øvelse! Kan ta år før man føler at ting begynner å komme på plass, at man ikke går inn feil dør, at man treffer riktig på w.c og slikt
Vinklene ser jeg at du har tatt god høyde for! Bra! Hva med Krell da? Får han et nytt større svømmebasseng å herje rundt i, eller ender'n opp som en sardin på brødskiva til ungenes skoleniste ;D
Cheers!
Blir et anlegg nr. 3 også da? 8)JanR skrev:Trenger ett "roterom" sjøl, kunne jo være at man får ånden over seg.
Hehe tivoli kanskje ?Brasse skrev:Blir et anlegg nr. 3 også da? 8)JanR skrev:Trenger ett "roterom" sjøl, kunne jo være at man får ånden over seg.
Hva med å introdusere henne til 2009(snart 10) med en serverbasert løsning i stedet?JanR skrev:Trenger en cd spiller til nr2 anlegget, kjerringa SKAL ha en Sony sier a.....nytter ikke diksutere med a.
Se om jeg får tak i en XA5 eller noe etterhvert vel.
/jan
Her har jeg brukt evigheter på å forklare a hvorfor ting er som de er (platespiller/cd spiller/rør osv osv) og at det er sånn det skal være. Så det får vente litt Men skal legge det på minnet.Erland skrev:Hva med å introdusere henne til 2009(snart 10) med en serverbasert løsning i stedet?JanR skrev:Trenger en cd spiller til nr2 anlegget, kjerringa SKAL ha en Sony sier a.....nytter ikke diksutere med a.
/jan
Blir hun like fornøyd med brukervennligheten som min kone, så har du mye "goodwill" i vente
heldig pikeJanR skrev:Her har jeg brukt evigheter på å forklare a hvorfor ting er som de er (platespiller/cd spiller/rør osv osv) og at det er sånn det skal være. Så det får vente litt Men skal legge det på minnet.Erland skrev:Hva med å introdusere henne til 2009(snart 10) med en serverbasert løsning i stedet?JanR skrev:Trenger en cd spiller til nr2 anlegget, kjerringa SKAL ha en Sony sier a.....nytter ikke diksutere med a.
/jan
Blir hun like fornøyd med brukervennligheten som min kone, så har du mye "goodwill" i vente
Hu får jo tross alt en gammel Marantz, Forte II og ikke minst Luxman platespiller. Ikke så ille det vel ?
/jan
Vi får nå se. Hu får det som hu vilErland skrev:Du får ta henne med neste gang du kommer over, så tvinger hun deg til å kjøpe Sonos før du kommer hjem!
Kan'ke begynne å stable gammalt "ræl" nå Jan
Å ha all din digitale musikk kun et tastetrykk unna, er en luxus du bør unne henne.
Dessuten kan du bruke plassen cd-hylla tar opp, til å stable mer vinyl.
Hehe du har nok helt rett i det Erland ;DErland skrev:Å ja, du tror du får bedre plass fordi du får nytt hus ;D ;D ;D ;D ;D gapskratter og må holde meg på magen...
Alle går vel i den fella........etter tre uker går det opp for dem at den illusjonen er forbi. Du kan like godt innse det før du flytter inn
Og dere er bare 2 8)rolfozzy skrev:Jeg flytta fra 3roms til 11rom. Men jaggu er det stappfullt her også.
ORD!JanR skrev:Jeg er heldigere, som har ei så flott og snill pike i huset
Jepps, setter vi opp vinduene og drar på; kan vi spille "i kor"..... ;DJanR skrev:Blir jo nesten naboer vi nå
Vi har 5 unger tilsammen da. Og 3 barnebarn. Må ha plass når de kommer på besøk.JanR skrev:Og dere er bare 2 8)rolfozzy skrev:Jeg flytta fra 3roms til 11rom. Men jaggu er det stappfullt her også.
/jan
Det er santrolfozzy skrev:Vi har 5 unger tilsammen da. Og 3 barnebarn. Må ha plass når de kommer på besøk.JanR skrev:Og dere er bare 2 8)rolfozzy skrev:Jeg flytta fra 3roms til 11rom. Men jaggu er det stappfullt her også.
/jan
Tusen takk RoarSlorbak skrev:
Vi gutter trenger et skikklig gutterom Jan som vi kan boltre oss i og rote uten at bremsen blander seg i. Har 3 anlegg og en svær jukeboks i høla mi og her er det jeg som bestemmer.
Det som er så jævli er at en plutslig har brukt for alt.
Gratulere enda en gang Jan,dette fortjente du.
Mvh Roar
På øyemål, rundt 30-32kvm.65finger skrev:Hvor stor er den nye hulen?
Er større enn stua hjemme65finger skrev:såpass!!
JanR skrev:Er større enn stua hjemme65finger skrev:såpass!!
Og peis, mangler bare en bjørnefell : 8)
/jan
Burde være en perfekt match for dine Khorn. Nesten så jeg blir misunneligJanR skrev:På øyemål, rundt 30-32kvm.
Hehe tenkt tanken, peiskos med fruenSlorbak skrev:JanR skrev:Er større enn stua hjemme65finger skrev:såpass!!
Og peis, mangler bare en bjørnefell : 8)
/jan
Tenk deg når peisen knitrer og en god gammel countrylåt siver ut av hønna og kona i armkroken. ;D
Kommer sikkert til og spise frokost der du.
Du får vel plass til et flipperspill?
Mvh Roar
Hehehe den der er bare sååååå brarolfozzy skrev:Du tar vel en skikkelig sjekk av huset når du er der ? ;D
Uten sammenligning med dette da.
Tusen takk TrondJazzy skrev:Burde være en perfekt match for dine Khorn. Nesten så jeg blir misunneligJanR skrev:På øyemål, rundt 30-32kvm.
Dette har dere jobba hardt for Jan. Unner deg virkelig dette kompis!
/Trond