24/11? Skal forsøke å bygge opp en formtopp til da så jeg kan ta flyttelasset ditt
Vedlegg
-
8.3 KB Visninger: 309
Det hadde vært toppersR.Solhaug skrev:24/11? Skal forsøke å bygge opp en formtopp til da så jeg kan ta flyttelasset ditt
65finger skrev:setter av 24/11 til flyttesjauing
Det er vel mere 65 tommeltotter så jeg får bære ting som ikke kan knusesR.Solhaug skrev:65finger skrev:setter av 24/11 til flyttesjauing
Da får du nok noe å henge de sekstifem fingene dine i ;D
Mvh. RS
;D ;D65finger skrev:Det er vel mere 65 tommeltotter så jeg får bære ting som ikke kan knusesR.Solhaug skrev:65finger skrev:setter av 24/11 til flyttesjauing
Da får du nok noe å henge de sekstifem fingene dine i ;D
Mvh. RS
Tusen takkTAS skrev:Grattis med ny hule JanR, endelig har du blitt ''voksen'' ;D
Sier takk for det BirgerBHO skrev:Jeg legger 24/11 på minnet og sjekker opp mulighetene ang en varebil etterhvert.
Tror det der bli knall. Stua er nok i underkant av 30kvm. Peisen tar litt plass, mildt sagt.Gago skrev:blir veldig bra dette her, janr.
melder fra hvis jeg er ledig på flyttedagen og kan hjelpe til.
da kjører jeg filmmagasinet-bilen ned.
den har jo tatt khønn før og kan gjøre det igjen.
InnsatsBHO skrev:peis tar opp mye plass og gir dårlig varme, om det ikke er innsatts i peisen da.
riv hele driten og få inn en peisovn med moderat størrelse.
Da er vi 2 ;DMbare skrev:Tøft! Jeg kan stille den 24., så fremt jobben ikke krever noe annet av meg. Gleder meg allerede til festen, jeg. 8)
Det er bra.JanR skrev:InnsatsBHO skrev:peis tar opp mye plass og gir dårlig varme, om det ikke er innsatts i peisen da.
/jan
Helt klart, alvorlig svær klædd det her :-\BHO skrev:Det er bra.JanR skrev:InnsatsBHO skrev:peis tar opp mye plass og gir dårlig varme, om det ikke er innsatts i peisen da.
/jan
virker som om alle som bygger peis prøver å bygge et monument.....synd.
Hei stivstiv skrev:Hallo JanR, forsøger at følger med i din speed-tråd, der er da slet ikke brug for at støve (damme) af hos dig ;D
Det kunne måske være en ide med en billed-update af dit main setup, med jævne tids-intervaller så man kan følge med : når man som mig, kikker ind med jævne mellemrum og skal læse små 10 sider for at følge med i din familiære tråd med masser af varme og overraskelser ;D
Du har vist ikke prøvet sådan en her i nu 8)
Har lige anskaffet mig sådan en Vincent SA-T1 pre, det er noget af en positiv overraskelse som spiller med dyb bas og stort perspektiv ;D De plader som kunne være lidt for hårde/-skærende at lytte på, er blevet til at holde ud at spille med den SA-T1'
Trioder er ikke bare flott, de er veien ffs ;Dssm skrev:Pent-hode..... ;D
Trioder er flott , pentoder fra Audionoe er slett ikke værst det heller....men selvsagt i klasse A
Hmm går å lurer på en ny psu fra bp om dagen til Åtto en....
Espen
Vi har kjøpt oss husJanOlav skrev:Faen Jan, ser at du har fått kjøpt deg kåk! Gratulerer så masse!
24/11 du skal flytte? Har jeg mulighet, så stiller jeg opp, passe på at Khorna kommer trygt på sin nye plass.
Lige præcis det med tonekontrollerne er pointen for mig, da jeg netop gerne vil have muligheden for små justeringer Men faktisk er det kun bas'en som justeres lidt op eller ned, ellers er tonendefeteren aktiveret for det meste 8)shaunv skrev:JanR: Når du er ferdig inn i ny kåk blir det en liten innflyttings"fest" for hfs folk ikke sant?
Den Vincent SA-T1 er faktisk veldig god! Har hatt den før, riktignok sammen med monohybridene til vincent. Ettersom den har tonekontroll blandt annet (som noen mener er fy fy?) så fikk jeg absolutt alle ht'ene jeg koblet til å spille engasjerende! Testet vel 5 forskjellig par :
Espen: Kanskje vi kan få rabatt på bp PSU om vi bestiller to?
Det skal du ikke se bort i frashaunv skrev:JanR: Når du er ferdig inn i ny kåk blir det en liten innflyttings"fest" for hfs folk ikke sant?
Hehehe godt poeng.Slorbak skrev:
Så mange som skal hjelpe deg så blir det kaos hvis ikke du leder dette Jan.
Her trenger man en god leders hand.
Kommer alle som har sagt det så skulle vel dette være over på en time vel.
Mvh Roar
Jeg melder meg frivillig til å være ikke arbeidende kjeftende formann 8)R.Solhaug skrev:Det blir trafikkkkork i Særp 24/11 om ikke vi har noen til å kjefte og bære seg :
Mvh. RS
JanR skrev:Jeg melder meg frivillig til å være ikke arbeidende kjeftende formann 8)R.Solhaug skrev:Det blir trafikkkkork i Særp 24/11 om ikke vi har noen til å kjefte og bære seg :
Mvh. RS
;D
/jan
Slorbak skrev:JanR skrev:Jeg melder meg frivillig til å være ikke arbeidende kjeftende formann 8)R.Solhaug skrev:Det blir trafikkkkork i Særp 24/11 om ikke vi har noen til å kjefte og bære seg :
Mvh. RS
;D
/jan
Trur Rolf hadde blitt en god formann. Bare gi han en snickers og sette han på ei ølkasse. ;D Han trenger en ropert også.
Tenkte jeg skulle melde meg til og hjelpe til,men alle som kommer vil bare flere jeg bare være i veien.
Mvh Roar