JanOlav
Hi-Fi freak
Akkurat det der med gliset kjenner jeg godt til, hehe! 8)JanR skrev:Joda, jeg har gått rundt og glist i noen uker, går ikke over heller hehe.
/jan
Akkurat det der med gliset kjenner jeg godt til, hehe! 8)JanR skrev:Joda, jeg har gått rundt og glist i noen uker, går ikke over heller hehe.
/jan
Deilig følelse unge mann, DEILIG ;DJanOlav skrev:Akkurat det der med gliset kjenner jeg til også, hehe! 8)JanR skrev:Joda, jeg har gått rundt og glist i noen uker, går ikke over heller hehe.
/jan
Det var morro. Spilte overraskende bra den Regan, selv om vinylmaskinen helt klart var sjefen! Utrolig vakker spiller 8)JanR skrev:Det blir en helkveld i kjellerstua når flytting er overstått og man har kommet i ordning. Pils, scotch, masse musikk (vinyl primært) Da kan man jo testet litt annen musikk også, for eks mere jazz, blues, soul type musikk. Prog og rock vet man jo funker bra på k-hønn
En time eller to blir for snaut, bråfly igjennom noen cd's og lp's blir så....hastig og masete. Men hey, morro lell ;D
/jan
Rega'n er bra den, hvis man liker musikk 8)65finger skrev:Det var morro. Spilte overraskende bra den Regan, selv om vinylmaskinen helt klart var sjefen! Utrolig vakker spiller 8)JanR skrev:Det blir en helkveld i kjellerstua når flytting er overstått og man har kommet i ordning. Pils, scotch, masse musikk (vinyl primært) Da kan man jo testet litt annen musikk også, for eks mere jazz, blues, soul type musikk. Prog og rock vet man jo funker bra på k-hønn
En time eller to blir for snaut, bråfly igjennom noen cd's og lp's blir så....hastig og masete. Men hey, morro lell ;D
/jan
Nærmer segTAS skrev:Kun en kjapp mellomlanding sånn ut på kveldinga...så er du snart opp i 170...
mvh,
tas
skal nok bidra med tullprat nok til minst 200 JanJanR skrev:Nærmer segTAS skrev:Kun en kjapp mellomlanding sånn ut på kveldinga...så er du snart opp i 170...
mvh,
tas
Snart ikke mere å finne på her så da stopper det vel på 171, kanskje før :-\
/jan
Appropå det ja...hvor er Gago ???65finger skrev:skal nok bidra med tullprat nok til minst 200 JanJanR skrev:Nærmer segTAS skrev:Kun en kjapp mellomlanding sånn ut på kveldinga...så er du snart opp i 170...
mvh,
tas
Snart ikke mere å finne på her så da stopper det vel på 171, kanskje før :-\
/jan
Dæven, snakker om sola så.... ;D ;DGago skrev:;D
jasså, du savner litt kvalitet i tullpraten for tiden?
Vent til det nærmer seg side 200 med det du :-*Gago skrev:skulle kanskje dratt del 2 av innlegget jeg skrev på siden 143...
Gago skrev:vermin er ikke mer uskyldig enn jeg er en blond jomfru.
og janr elsker at vi herjer i tråden hans, for da når han 200 sider kjappere.
dessuten, uten oss tullingene, så hadde tråden stort sett vært sånn:
janr: slengte på benzen her om dagen. spilte ikke gæli dette, men skal ikke trekke noen konklusjon enda.
slåbrokk: Glad jeg liker benzen, jan. låter varmt og godt.
janr: ja, låter ganske bra synes jeg. sleng deg innom en tur.
slåbrokk: Glad det gjør jeg gjerne.
janr: hadde vært hyggelig det. ta gjerne med gamlingen i gruva når du slenger forbi.
rozzy: spiller den like bra som kasettspilleren min?
janr: hehe, nesten.
janr: tok med eldstegutten og slengte innom vinylmessa i svinesund. et mas, men fant da noen gamle klassikere (bilde av coveret til en av de siste marillion-skivene, da fish hadde mistet alt håret).
en eller annen gjøk: gullskive! minner meg om det glade 80-tallet. (youtube-embedding, fish uten hår er på gråten og synger om tapt kjærlighet og ulykkelig barndom).
janr: er veldig nysgjerrig på hvordan en dv10x4 spiller i denne armen (bilde av en gammel, rusten arm).
slåbrokk: Glad gratulerer jan. en klassiker, det der.
rozzy: har du stjælt brøytepinne fra riksvei 310 nå?
janr: Gliser dette går nok over hodet på en som holder på med buljongterninger.
jævlig mange folk i kor: grattis janr! nå fikk jeg lyst på platespiller! forresten, jeg har jo platespiller....
janr: takk alle sammen. ja, det er noe eget med armer som ser ut som arm. jeg er svak for armer som ser ut som arm, mye for penga.
mbare: så fikk jeg endelig tatt turen... (lang utredning...gjesp...), jeg skjønner at du koser deg for tiden (= ikke min kopp te, instrumentplasseringen var temmelig suspekt, bassen boomer som et helvete, jeg savner utklingingen fra skilleveggene mine, etc.).
janr: takk for at du slengte innom, mbare. er iofs enig, det går liltt på prioriteringer. jeg gir blanke bare det spiller musikk. hi-fi får andre ta seg av.
slåbrokk: Glad
and so on....
Ingen hastNEVATON skrev:konge ;D
venter bare på at noen skal legge ut en youtube video
;D ;D ;DGago skrev:here goes...
Hehehe voksenfilmer har man sluttet medSlorbak skrev:
Blir vel en prosjektor i den nye kjellerstua di etterhvert vel. K horn og 100tommer og pink floyd på lerretet er greier det. Voksenfilmer må du ikke se på et slik lerret Jan. ;D
Mvh Roar
JanR skrev:Hehehe voksenfilmer har man sluttet medSlorbak skrev:
Blir vel en prosjektor i den nye kjellerstua di etterhvert vel. K horn og 100tommer og pink floyd på lerretet er greier det. Voksenfilmer må du ikke se på et slik lerret Jan. ;D
Mvh Roar
Blir vel en 50" tv der nede men den skal ikke være i nærheten av anlegget, sette den i andre enden av kjellerstua.
Kjellerstua skal primært være ett "musikkrom" ;D
/jan
Svarte....du har vel ikke plass til mere på gutterommet nå eller ? ;DSlorbak skrev:JanR skrev:Hehehe voksenfilmer har man sluttet medSlorbak skrev:
Mvh Roar
Blir vel en 50" tv der nede men den skal ikke være i nærheten av anlegget, sette den i andre enden av kjellerstua.
Kjellerstua skal primært være ett "musikkrom" ;D
/jan
Tenkte jeg skulle sette opp lerretet mellom fortene og montere prosjektoren i lydrommet mitt.
Trur det blir jævla stygt med allt det styret som er i dette rommet.
Nei jeg må ha meg et svært hus med 100kvm kjeller og en par K horn.
Mvh Roar
Naaa, ikke kommet så langt ennå. TTT65finger skrev:Fått hentet og koblet opp godsakene? hvordan klarer svampen seg? Fort deg!!!!!
Da var planen, skal gjøre mitt beste for at det skjer65finger skrev:Håper du får hentet den i løpet av kvelden!!
Hehehe å nei du.rolfozzy skrev:Nærmere virkeligheten:
JanR skrev: