K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Bilder og omtale please
|
Så så så, nå må vi ikke stresse da gutten min65finger skrev:Bilder og omtale please
JanR skrev:Den dagen jeg ser noen på kjerre med ett esel foran blir jeg bekymret 8)
Tror jeg brukte under en time tur-retur Halden med innlagt lytte og røykepause hos Arne.
Som sagt østfolds raskeste Meishu
/jan
Audion står hjemme ennå ja. Original ja, den liker ikke andre rør tydeligvis.Slorbak skrev:JanR skrev:Den dagen jeg ser noen på kjerre med ett esel foran blir jeg bekymret 8)
Tror jeg brukte under en time tur-retur Halden med innlagt lytte og røykepause hos Arne.
Som sagt østfolds raskeste Meishu
/jan
Du har jo Audion hos deg enda vel,kan vel være morro og høre hvordan den står seg i forhold til Meishu. Regner med at orginal røra er på Audion enda.
Mvh Roar
JanR skrev:A.M. er en ressurs for oss i Østfold som knoter med rør, det er helt sikkert.
Synd Audioneksemplaret du har hjemme er vrang på andre rør. Jeg har satt i Phillips Miniwatt på min. Det ble et grei oppgradering det.
Helt klart Rolf, A.M har reddet meg mer enn en gang.
Audion ja, veldig synd den oppfører seg som den gjør. Det positive er jo at den spiller meget godt.
Tror jeg må snakke litt med Pål
Skal bli interesant å sjekke ut riaa'n i Meishu også. Har noen "super rør" liggende som kan brukes der.
Men først venne ørene til ampen så teste litt riaa's opp mot hverandre.
/jan
Det blir det ;DBHO skrev:Da blir det en lytt til Meishu i morgen skjønner jeg. 8)
Huket den opp i går, eieren var innom ogsåJazzy skrev:Fått lytta på`n Jan?![]()
Tror den boksen der er veldig bra. Burde jo være innertier til dine Khorn!!!
/Trond
Hehe du har vel det.R.Solhaug skrev:Jeg hoster opp et par sett ledninger til seriøs Audion-testing JanR :-*
Mvh. RS
JanR skrev:Hehe du har vel det.R.Solhaug skrev:Jeg hoster opp et par sett ledninger til seriøs Audion-testing JanR :-*
Mvh. RS
Riaa'n er helt ok den. Synd man ikke kan trikse med rør men hey...
Spiller bra det gjør'n
/jan
Da sier vi så.R.Solhaug skrev:JanR skrev:Hehe du har vel det.R.Solhaug skrev:Jeg hoster opp et par sett ledninger til seriøs Audion-testing JanR :-*
Mvh. RS
Spiller bra det gjør'n
/jan
Har ikke men det kommer. Du ha`kke hørt`n før du får på skikkelige tråder
Mvh. RS
Jeg har ett sett jeg tar med nedover i morgen.R.Solhaug skrev:JanR skrev:Hehe du har vel det.R.Solhaug skrev:Jeg hoster opp et par sett ledninger til seriøs Audion-testing JanR :-*
Mvh. RS
Spiller bra det gjør'n
/jan
Mvh. RS
En ting jeg fant ut i går....tror Meishu vil trives godt hjemme med Mesh plate *hint hint*BHO skrev:Jeg har ett sett jeg tar med nedover i morgen.R.Solhaug skrev:JanR skrev:Hehe du har vel det.R.Solhaug skrev:Jeg hoster opp et par sett ledninger til seriøs Audion-testing JanR :-*
Mvh. RS
Spiller bra det gjør'n
/jan
Mvh. RS![]()
Helst ila av dagen, jobber med sakenErosLoveking skrev:"fin" måte å nå side 200 i tråden på :-X
(i løpet av dagen? ;D)
Var det 300b i denna saken ?JanR skrev:En ting jeg fant ut i går....tror Meishu vil trives godt hjemme med Mesh plate *hint hint*
EH rørene sto når jeg henta den (10-15 timer på baken) og det låt ikke helt som ønskelig, originale AN rør var bedre.
Men igjen kun etter en liten time eller to. Gi den litt tid før jeg avsier dom ! ;D
rolfozzy skrev:JanR skrev:A.M. er en ressurs for oss i Østfold som knoter med rør, det er helt sikkert.
Synd Audioneksemplaret du har hjemme er vrang på andre rør. Jeg har satt i Phillips Miniwatt på min. Det ble et grei oppgradering det.
Helt klart Rolf, A.M har reddet meg mer enn en gang.
Audion ja, veldig synd den oppfører seg som den gjør. Det positive er jo at den spiller meget godt.
Tror jeg må snakke litt med Pål
Skal bli interesant å sjekke ut riaa'n i Meishu også. Har noen "super rør" liggende som kan brukes der.
Men først venne ørene til ampen så teste litt riaa's opp mot hverandre.
/jan
???
Skjønner ikke dette,når jeg hadde den så prøvde jeg andre rør og det var ikke noe galt da.
Rolf hadde den før meg og hadde samme problemet som Jan.
Mvh Roar
Vi får se...du kan jo ha godt av og roe ned litt.JanR skrev:En ting jeg fant ut i går....tror Meishu vil trives godt hjemme med Mesh plate *hint hint*BHO skrev:Jeg har ett sett jeg tar med nedover i morgen.R.Solhaug skrev:JanR skrev:Hehe du har vel det.R.Solhaug skrev:Jeg hoster opp et par sett ledninger til seriøs Audion-testing JanR :-*
Mvh. RS
Spiller bra det gjør'n
/jan
Mvh. RS![]()
EH rørene sto når jeg henta den (10-15 timer på baken) og det låt ikke helt som ønskelig, originale AN rør var bedre.
Men igjen kun etter en liten time eller to. Gi den litt tid før jeg avsier dom ! ;D
/jan
Det som sitter i originalt vistnok er AN rør aka shuguang.ØivindJ skrev:Var det 300b i denna saken ?JanR skrev:En ting jeg fant ut i går....tror Meishu vil trives godt hjemme med Mesh plate *hint hint*
Får en kjøpt orginale AN rør ?
(Det er altså ikke bare et eller annet re-branded
merke rør som følger med nytt utstyr?)
Hehehe ikke fare for detBHO skrev:Vi får se...du kan jo ha godt av og roe ned litt.
For mange nye greier på en gang/kort tid, så er det mulig du ryker på en Espen veit du. ;D
og no sånt vil vi ikke ha noe av. 8)
Kun for bildet sin delGago skrev:ser jo ganske så velholdt og lekker ut, den meishuen.
ps! du spiller vel ikke med preen stablet oppå meishu? blir ikke det jævlig varmt, da?
Helt greit iofs.Gago skrev:så, hvordan spiller den?
BHO skrev:Vi får se...du kan jo ha godt av og roe ned litt.
For mange nye greier på en gang/kort tid, så er det mulig du ryker på en Espen veit du. ;D
og no sånt vil vi ikke ha noe av. 8)
Får noen minutter nå og da. Alene hjemme med de små så pokker'n ikke lett.Borgenvik skrev:Ahh! Lekker!!
Håper den spiller bra? Har du fått hørt noe?![]()
Den er ikke bare stor, den er SVÆRLudo skrev:Åh! Mama mia!! Dette var svære saker (det har du sikkert ikke hørt før ;D )
Dette må jo være en kongeforsterker til kongehøyttalere...
Nå mangler du bare kongekabler ;D