Hehe det var å dra strikken veldig langt men takk endå Aleks. Veier litt når det kommer fra degVermin skrev:Takler ikke og vente jeg......
Gratulerer med dine 9999 innlegg jan, alle velformulerte og saklige
Ingen strabasiøse Off Topic her nei, takk for at du er til, takk for at du hjelper velvillig til om det er noe du vet og kan, og også prøver deg på enkelte ting du ikke kan ;D
Tenk og runde 9999 innlegg på en fredag da Jan, da er det bare og gjøre klar malten, varme opp med humlen og spille prog-rock så både nabo og kjerring søker dekning.
Hipp Hipp..... 8)
Oj oj, det også.Ludo skrev:Bare hyggelig - gratulerer med dagen kjære ÆRESMEDLEM!!!
Du er overklasse nå, ikke som oss andre. Kanskje du bør begynne med fasanjakt? (fy fasan)JanR skrev:Oj oj, det også.Ludo skrev:Bare hyggelig - gratulerer med dagen kjære ÆRESMEDLEM!!!
Litt skremmende, tror jeg.
Betyr det at jeg må begynne å oppføre meg ? Være litt mere seriøs ?
/jan
Fasanjakt sammen med Vidar P.R.Solhaug skrev:Du er overklasse nå, ikke som oss andre. Kanskje du bør begynne med fasanjakt? (fy fasan)JanR skrev:Oj oj, det også.Ludo skrev:Bare hyggelig - gratulerer med dagen kjære ÆRESMEDLEM!!!
/jan
Mvh. RS
God plan ELK, god plan ;DErosLoveking skrev:Grattis!
Skal ta 10-12 halvlitere for deg i natt. Skåler på forhånd.
Selvsagt! Det forplikter å være "Æresmedlem". Skal du fortsette som før, bør du nok vurdere å starte på nytt igjen.. 8) ;DJanR skrev:Oj oj, det også.Ludo skrev:Bare hyggelig - gratulerer med dagen kjære ÆRESMEDLEM!!!
/jan
Ellers takk.R.Solhaug skrev:Du er overklasse nå, ikke som oss andre. Kanskje du bør begynne med fasanjakt? (fy fasan)JanR skrev:Oj oj, det også.Ludo skrev:Bare hyggelig - gratulerer med dagen kjære ÆRESMEDLEM!!!
/jan
Mvh. RS
En helt vanlig kveld hos Olsen's det her unge Herr Olsen.rolfozzy skrev:Aaaaah. Æresmedlem også gitt. En stor dag for deg dette Jan.
Ahhh pokker'n.Karma skrev:Selvsagt! Det forplikter å være "Æresmedlem". Skal du fortsette som før, bør du nok vurdere å starte på nytt igjen.. 8) ;DJanR skrev:Oj oj, det også.Ludo skrev:Bare hyggelig - gratulerer med dagen kjære ÆRESMEDLEM!!!
/jan
Hehehe rått.65finger skrev:Ny stil!!
Hehe vært noe det.rolfozzy skrev:Fasanjakt sammen med Vidar P.
Ja, som å trappe ned og bli en leserSlorbak skrev:
Er vel klar for andre oppgaver her på sentralen du nå Jan.
Mvh Roar
Takk du 8)RoDa skrev:Grattis med stort tall! 8)
R
Vel, se det sånn. ca.9950 av mine innlegg havner vel i kategorien "svada"R.Solhaug skrev:Mine totusenfem blir bare barnemat ???
Mvh. RS
JanR skrev:Takk du 8)RoDa skrev:Grattis med stort tall! 8)
R
Vel, se det sånn. ca.9950 av mine innlegg havner vel i kategorien "svada"R.Solhaug skrev:Mine totusenfem blir bare barnemat ???
Mvh. RS
/jan
Ja ja, jeg ba vel om det :-\R.Solhaug skrev:JanR skrev:Takk du 8)RoDa skrev:Grattis med stort tall! 8)
R
Mvh. RS
/jan
Ingen kommentar, absolutt ingen
Mvh. RS
JanR skrev:Takk du 8)RoDa skrev:Grattis med stort tall! 8)
R
Mvh. RS
/jan
JanR skrev:Ja ja, jeg ba vel om det :-\R.Solhaug skrev:JanR skrev:Takk du 8)RoDa skrev:Grattis med stort tall! 8)
R
Mvh. RS
/jan
Ingen kommentar, absolutt ingen
Mvh. RS
;D
/jan
Velger å tro at det var ett forsøk på å trøste ?rolfozzy skrev:JanR skrev:Takk du 8)RoDa skrev:Grattis med stort tall! 8)
R
Mvh. RS
/jan
Ja det er så, men allikkavæl da,.......
rolfozzy skrev:Dette blir Jans rolle framover.
Grattis JanR!!Jazzy skrev:Helv.... Jan. Rekker ikke å ta en 3, 4 pils med naboen en gang, før det har dukket opp like mange sider på tråden din!!! : : :
Du er raskere enn:
Burde nesten vært din avatar.
Grattis med de 10000!!! ;D
/Trond
Altfor mye, desverre :-\gismo skrev:Ja det får man si...grattis med et astronomisk antall innlegg
Lurer på hva dette blir omregnet i tid foran pc jeg.... ;D ;D
Spank you TrondJazzy skrev:Helv.... Jan. Rekker ikke å ta en 3, 4 pils med naboen en gang, før det har dukket opp like mange sider på tråden din!!! : : :
Du er raskere enn:
/Trond
Hehe det tenker jeglakki_luke skrev:Grattis JanR!!Jazzy skrev:Helv.... Jan. Rekker ikke å ta en 3, 4 pils med naboen en gang, før det har dukket opp like mange sider på tråden din!!! : : :
Du er raskere enn:
/Trond
Han karen på bilde kjenner jeg
Hehe hva blir det neste.pang skrev:Hva med FREDSPRISEN ? Obama blir bare smågutt. Lykke til med de neste ti.
Amund