Fikk du kun myke pakker til jul?
Fortvil ikke, her har du muligheten til å gjøre et kupp.
Vi har satt ned prisen på en mengde varer..
Se tilbudene her:
Det var jo noen (veldig) gode tilbud der, da, men merkelig nok også enkelte ting som ikke var tilbud i det hele tatt!?Og det var alt?
Den har ligget ute på finn til den prisen i lang tid, iallfall. Hvis det ikke hadde hersket fullstendig vervirrung i hodet mitt mtp. hvilken vei jeg skal gå med forsterkeri for tiden hadde jeg sannsynligvis tusket til meg en selv, for den prisen der.Det så litt rart ut til morningen da ikke alle prisene var justert ennu, ser bedre ut nå.
AR VSi60 har vel vært nogenlunde konstant på salg for 29990 siden høstkampanjen.
Jepp, nå er alle blitt 'tilbud' med tilhørende 'spar xxxx', noe det ikke var til å begynne med ...Det så litt rart ut til morningen da ikke alle prisene var justert ennu, ser bedre ut nå.
AR VSi60 har vel vært nogenlunde konstant på salg for 29990 siden høstkampanjen.
Da er den minst 5 år gammel, og på høy tid å selge ut billig.Førpris på 7990,- for Rega Apollo? Modellen gikk ut i 2011 og da lå vel pundet på rundt 70% av det det gjør nå.
Trodde avløseren Apollo-R kostet omtrent det samme som Apollo, som for øvrig ble lansert i 2004, og den kostet en del mindre enn 8k for 3-4 år siden hvis ikke hukommelsen min spiller meg et puss.Da er den minst 5 år gammel, og på høy tid å selge ut billig.Førpris på 7990,- for Rega Apollo? Modellen gikk ut i 2011 og da lå vel pundet på rundt 70% av det det gjør nå.
Syns å huske at jeg kjøpte en sånn brukt i Norge i 2010 for 4000kr, så førprisen kan vel stemme på et eller annet punkt.
Prisnivået generelt har økt noe voldsomt de siste årene. Det er vel 3-4 år siden jeg betalte 6900kr for min Michell TecnoDec med RB250 arm uten pickup. Nå koster den hele 12990kr med RB250 arm uten pickup....Førpris på 7990,- for Rega Apollo? Modellen gikk ut i 2011 og da lå vel pundet på rundt 70% av det det gjør nå.
Det er totalt feil. Gå inn og se historikk på prisjakt så ser du at de kostet 8990,- frem til april-mai i år og at prisen ble justert opp til 9990,- etter dette.folk må ikke glemme at den norske krona har falt rundt 30% siste par årene. Britisk pund kostet 9.5 kroner i 2011. i 2015 13kr.
Sennheiser HD800 har vært vanskelig å få tak i under 9000 kr de siste 3-4 årene. 7900kr er et godt tilbud, spør du meg.