Gemini13
Overivrig entusiast
Paul Chambers - Whims Of Chambers
vinyl
vinyl
Vedlegg
-
128.1 KB Visninger: 255
TTmania skrev:Sludder ;D ;D ;D
eddie1 skrev:Akkurat nå hører jeg på min storebror Terje Lie med Urban Vacation produsert av Jeff Lorber og Jimmy Haslip vet ikke om det er helt min stil men stolt av brodern
Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???
du super vel ikke SM eller båtpuss blant kjennere her i huset går det i årgangsrom som seg se og børlars_erik skrev:Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???
Lagavulin ;D65finger skrev:du super vel ikke SM eller båtpuss blant kjennere her i huset går det i årgangsrom som seg se og børlars_erik skrev:Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???
Vet jo egentlig det da, men var oppe før 5 i dag og da kommer kvelden raskt vettu ;Dlars_erik skrev:Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???
;DTTmania skrev:Vet jo egentlig det da, men var oppe før 5 i dag og da kommer kvelden raskt vettu ;Dlars_erik skrev:Det er fredag, single malt og blues nå! Jazz er litt senere. Dette vet du da!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???