Gemini13
Overivrig entusiast
Diana Krall - Live in Paris
vinyl
vinyl
Vedlegg
-
75.5 KB Visninger: 228
Sier du?!TTmania skrev:Er det bare meg som spiller jazz for tiden? ??? ??? ???
Og egoet ditt tilsier selvsagt at du må bruke tøvete hentydninger i flere etapper for å få fram akkurat det. Som om man har noen som helst plan om å vektlegge hva du mener i så henseende.vredensgnag skrev:Ingen innvendinger, pengesluk. Coleman er jazz - mens tråden en stund har vært jazzfri. Personlig anser jeg Lee Ritenour for å være en musikalsk distraksjon på nivå med Chopsticks. Hva skal man med trommehinner, om de skal belastes med hans ræl?
Siden Lee Ritneour selv ikke anser seg som en jazz-musiker, må jeg få lov til å spørre hvorfor du har tenkt å fylle Jazz-tråden på forumet med hans verk?lars_erik skrev:Herlt greit det, men det kan du gjerne holde for deg selv. Jeg kan love deg at her vil det flomme over med Lee Ritenour i uoverskuelig framtid.
Skjønner ikke poenget med det. du poster han i hva lytter du på nå tråden. Hvorfor her?lars_erik skrev:Herlt greit det, men det kan du gjerne holde for deg selv. Jeg kan love deg at her vil det flomme over med Lee Ritenour i uoverskuelig framtid.
Da blir du fort moderert. Hvis postingen din er OT har den ingenting i tråden å gjørelars_erik skrev:Jeg, og andre spiller akkurat hva vi vil, og poster akkurat hva vi vil. Deal with it!
Denne diskusjonen blir så dum, at jeg forlater den her.65finger skrev:Skjønner ikke poenget med det. du poster han i hva lytter du på nå tråden. Hvorfor her?lars_erik skrev:Herlt greit det, men det kan du gjerne holde for deg selv. Jeg kan love deg at her vil det flomme over med Lee Ritenour i uoverskuelig framtid.
Jeg skal ikke være noe Jazzpoliti men jeg syntes grensene for sjangeren er trukket vel langt i det siste. Men sjangeren er vidlars_erik skrev:Denne diskusjonen blir så dum, at jeg forlater den her.65finger skrev:Skjønner ikke poenget med det. du poster han i hva lytter du på nå tråden. Hvorfor her?lars_erik skrev:Herlt greit det, men det kan du gjerne holde for deg selv. Jeg kan love deg at her vil det flomme over med Lee Ritenour i uoverskuelig framtid.
Men både jeg, og andre som liker den jazz vi liker, vil nok i aller høyeste grad fortsette å poste her også.
Dette må vel være det tåpeligste til nå her inne. Ikke myntet på deg, Fingern.
Jepp, det er den. Og den dagen Vreden eller andre skal bestemme hva andre skal kunne poste av jazz får vi håpe aldri kommer.65finger skrev:Jeg skal ikke være noe Jazzpoliti men jeg syntes grensene for sjangeren er trukket vel langt i det siste. Men sjangeren er vidlars_erik skrev:Denne diskusjonen blir så dum, at jeg forlater den her.65finger skrev:Skjønner ikke poenget med det. du poster han i hva lytter du på nå tråden. Hvorfor her?lars_erik skrev:Herlt greit det, men det kan du gjerne holde for deg selv. Jeg kan love deg at her vil det flomme over med Lee Ritenour i uoverskuelig framtid.
Men både jeg, og andre som liker den jazz vi liker, vil nok i aller høyeste grad fortsette å poste her også.
Dette må vel være det tåpeligste til nå her inne. Ikke myntet på deg, Fingern.
Nå er det jo ikke vi som setter grensene for hva som er jazz eller ikke. Nå er det jo engang slik at sk smooth jazz og contemporary jazz er en gren av jazzen. Musikken utvikler seg hele tiden. All jazz er ikke bare ståbass ,trommer og piano. Heldigvis. Lik det eller la være.Jeg skal ikke være noe Jazzpoliti men jeg syntes grensene for sjangeren er trukket vel langt i det siste. Men sjangeren er vid