slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.571
Mahavishnu Orchestra - Inner Mounting Flame
Første plata i dag, nyter den sammen med en Nøgne Ø Bitter,
og snart er middagen klar!
Er det lov å spørre hvor du får tak i Diana Krall på vinyl nå til dags? Skulle gjerne hatt Live in Paris på vinyl selv.Men venter på Diana Krall Live In Paris 45rpm, det skal vistnok være en perle ifm innspilling og kvalitet, glede seg!
Ok, takk for tipset. Du må vel også regne med norsk moms oppå dette(?). Men jeg har en mistanke om at du har rett i at det ikke finnes andre muligheter for kjøp nå, så jeg får vurdere. Jeg fisket ut det som var det siste eksemplaret av Love Scenes hos Big Dipper i Trondheim i sommer, og den låter bra selv på 33 rpm. F.eks. en mye saftigere bass enn det som er vanlig i min platesamling (nå kan det kanskje sies at bassen kommer ekstra tydelig fram akkurat på Love Scenes-plata).Jepp stemmer bra Jeg bestillte derfra. Var første (og eneste) stedet jeg fant denne. Kommer på ca kr 540,- for plate med frakt. Men jeg satser på at det er verdt det
Ja moms kommer nok i tillegg, det glemte jeg og legge på. Fikk forresten beskjed at den var "backordered" så da vil den vel la vente på seg noen ekstra uker. Men... den som venter på noe godt osv.Ok, takk for tipset. Du må vel også regne med norsk moms oppå dette(?).Jepp stemmer bra Jeg bestillte derfra. Var første (og eneste) stedet jeg fant denne. Kommer på ca kr 540,- for plate med frakt. Men jeg satser på at det er verdt det
Man føler seg tvunget til å spør hvilke to andre som er på den listen.
HeiHørte på Marius Müller tidligere i dag. Så fra en gitar"helt" til en virkelig èn:
Thorgeir Stubø; Flight
Vis vedlegget 214878
Synd high res filene ikke er å mulig å erverve seg på lovlig måte annet enn som vedlegg til vinylskivene....for det er bra greier.Arve Henriksen; Solidification