|
Da må du bare STRAKS anskaffe deg den - livet er meningsløst utenHmm.. Den der har jeg ikke.
he he...Da må du bare STRAKS anskaffe deg den - livet er meningsløst utenHmm.. Den der har jeg ikke.![]()
Snakker vi om bøker så kommer denne snart ut, mye bra cover design her.Den der skriver jeg under på, Minuten! Gjelder også bøker om arkitektur og design - får alltid humøret opp igjen når en er farlig nærme torva..
Overlever mann litt flere instrumenter så kan jo Pat Metheny Group anbefales også. Spilles ikke "as I type", men "First circle", "Still Life talking" og ikke minst "Letter from home" kan sette ett fett anlegg på plass. Noe "Polsk friJazz" må dog påregnes - og har du det på vinyl som meg så er det enten å lide igjennom eller lette på ræva å skippe fram. CDene låter også alright - ikke "ihjel skrudd" som enkelte andre.Enig Newton, dette er en vakker plate, og lyden er knall også.
Men likefullt den første jeg hørte, som 15-åringDette er platen som får dårligst rating av samtlige Mile Davis plater på All music.
Vis vedlegget 281644