Godt å høre Harald HM ,Hiromi er etter min mening en av dagens fremste jazz pianister, helt rå timing og musikalitetBle sittende med Hiromi på YOuTube resten av kvelden, jeg![]()
Mvh Ivan
Godt å høre Harald HM ,Hiromi er etter min mening en av dagens fremste jazz pianister, helt rå timing og musikalitetBle sittende med Hiromi på YOuTube resten av kvelden, jeg![]()
Dette var den beste platen jeg fikk hjem siste år, rett og slett knall bra
Krevende skive, dette. Finnes i samlinga. GP har en laaang og fantastisk karriere som jeg setter stor pris på. Men trenger nok litt tid før jeg verdsetter denne, som den sikkert fortjener
I motsetning til BN originaler som koster en formue, så er det meste fra ECM relativt lett og rimelig å få tak i. Tror jeg har betalt mellom 100 og 200 for det meste av brukt ECM jeg har, stort sett er de i veldig bra stand også.Kvalitetsmessig er det samme høye nivå som de andre titlene som har kommet i serien til nå.
Tenk om ECM kunne gjort noe lignende med sitt skattkammer!
Vis vedlegget 544028
Ja, enig i det. Jeg har sogar kjøpt en bunke med 20-30 plettfrie 70-talls ECM for 50,- per stykk. Og de er langt bedre enn ECM sine nypressinger. Men, tenk på alle skattene som ble utgitt i vinylens mørketid og aldri har vært på annet enn CD, strømming de siste par årene, og i beste fall highres filer.I motsetning til BN originaler som koster en formue, så er det meste fra ECM relativt lett og rimelig å få tak i. Tror jeg har betalt mellom 100 og 200 for det meste av brukt ECM jeg har, stort sett er de i veldig bra stand også.Kvalitetsmessig er det samme høye nivå som de andre titlene som har kommet i serien til nå.
Tenk om ECM kunne gjort noe lignende med sitt skattkammer!