slowmotion
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 3.461
Jeg liker denne:
Alt det andre som dessverre ble så alt for lite.Måtte innom Radka en tur igjen.
Veldig bra, som alt det andre som er utgitt av henne.
Den plata har betydd utrolig mye for meg, den er en av grunnene til at jeg er bassist...
Alt det andre som dessverre ble så alt for lite.Måtte innom Radka en tur igjen.
Ja så sant så sant, det skulle ha vært så mye mer.....Alt det andre som dessverre ble så alt for lite.Måtte innom Radka en tur igjen.
Helt enig der.Alt det andre som dessverre ble så alt for lite.Måtte innom Radka en tur igjen.
Måtte bare innom en av de få. Hennes Mr. Bojangles er jo bare helt nydelig!
Vis vedlegget 571280
Belonging
Keith Jarrett, Jan Garbarek, Palle Danielsson og Jon Christensen.
— Når jeg spiller trommer, tenker jeg horisontale linjer og bølger, mer enn takter og tekniske løsninger. Alt trommespill står i fare for å bli statisk. Man må derfor ha tålmodighet, ta pauser, bruke dynamikk og bygge opp en spenning. Jeg liker å spille rundt rytmen, eller inn og ut av beatet. Da kan det hende det ikke kommer noen tydelig 1-er før om… to uker.
Jon Christensen RIP
«No Time for Time» fra 1977 sammen med Pål Thowsen. Har ikke hørt den.Et meget godt band med Jon Christensen. Fra 1983, Talent studio med Jan Erik Kongshaug.
Spilte Jon Christensen inn noen plater i eget navn? >Kan ikke finne noen.
«No Time for Time» fra 1977 sammen med Pål Thowsen. Har ikke hørt den.Et meget godt band med Jon Christensen. Fra 1983, Talent studio med Jan Erik Kongshaug.
Spilte Jon Christensen inn noen plater i eget navn? >Kan ikke finne noen.
– Vi snakket om det, Pål og jeg at det hadde vært gøy å gjøre en sånn variant med to trommeslagere. Pål hadde spurt Ole Paus, som hadde plateselskapet Zarepta. Jada, sa han. Så fant vi ut at det kanskje blir veldig snevert med bare to trommesett. Så tenkte vi, kanskje vi tar med Arild og Terje på et par låter. Men Pål og jeg gjør jo noen greier der bare med trommer. Det var gøy! JC
Ja, innbiller meg at jeg kjøpte den plata brukt for ikke så lenge siden, men husker ikke helt så må sjekke hjemme. Det er både litt irriterende og spennende på samme tid. Irriterende at jeg ikke har helt oversikt, men spennende å bla i egne fysiske plater. Det siste kan ikke erstattes av noen app.En sann glede å finne glemte skatter i egen platesamling !