PederP
Hi-Fi freak
Nok ein dag med jazz på heimekontoret.
Hørte en pur ung Rollins live for 15 år siden. Han var bare 75 år daTenke seg at denne staute karen er 90 år i dag.
Jeg måtte finne frem denne klassikeren igjen. Ja, den er fortsatt like bra. Og ja, Joshua spiller like innsmigrende, insisterende sexy. Ikke som i pusekatt, men som i cool cat.
The members of the original Joshua Redman Quartet-Redman (saxophone), Brad Mehldau (piano), Christian McBride (bass), and Brian Blade (drums) - reunite with 'RoundAgain', the group's first recording since 1994's 'MoodSwing'. The album features seven composed songs: three from Redman, two from Mehldau, and one each from McBride and Blade.
mvh
Jeg måtte finne frem denne klassikeren igjen. Ja, den er fortsatt like bra. Og ja, Joshua spiller like innsmigrende, insisterende sexy. Ikke som i pusekatt, men som i cool cat.
Vis vedlegget 662845
Første låten "The Life And Death Of Hugo Drax" handler om den gale skurken fra James Bond filmen "Moonraker".Rymden - Space sailors. Førsteinntrykk er veldig bra
Det er nettopp slike beskrivelser som gjør meg nysgjerrig. Rett og slett på lista over plater jeg skal høre.JazzTimes, reviewing the band in concert, reflected on the strengths of the individual players: “Stanko has never had a piano player like Virelles. When his moments came, he configured his own lyrical domain within the world of a Stanko song. For that matter, Stanko has never had a bassist and drummer like Rogers and Cleaver, with their hard edges and their volatile energy.”