Den der spilte jeg både igår og idag, du kom meg i forkjøpet. Den nevnes stadig her, men la gå.MaHa skrev:Naim Nap250 får meg til å snurre alle skiver med en eller annen form for piano på. Da må jo denne med også.
Stemmer det der. Han holdt på å avlyse konserten, så misfornøyd var han med flygelet. Plata er jo omtrent full improvisasjon, så musikken og spillet ble mye et resultat av at han spilte "rundt" flygelets svakheter.Jøgga skrev:Noen sa til meg at Jarrett var frustrert og forbanna på dårlig piano og dårlige forhold før denne konserten, og at det er derfor det ble så fin nerve i spillet. Lurer litt på det.
Denna så spennende ut. Hvordan er den ?soundscape skrev:På BlueRay i går kveld:
Jeg sier bare: LØP OG KJØP !
Har Imaginary Day i DVD Audio.HoJ skrev:Hører på denne..
Pat Metheny - "One Quiet Night"
Har ikke den i DVD-Audio så det blir ikke lett å si forskjellen.. men den er meget god i cd-format også.Torja skrev:Har Imaginary Day i DVD Audio.HoJ skrev:Hører på denne..
Pat Metheny - "One Quiet Night"
Hvordan er den du har i forhold, mye av det samme? Den jeg har er veldig instrumental.
Oi, den har jeg ikke - er'n bra?Jøgga skrev:Jan Garbarek: Aftenland
vinyl
Fin hvis du liker sopransax og kirkeorgel en hel plate gjennom. Jeg liker den, men bare hvis jeg spiller den sjelden, mange syns den blir for monoton. Garbarek er jo litt sånn....HoJ skrev:Oi, den har jeg ikke - er'n bra?Jøgga skrev:Jan Garbarek: Aftenland
vinyl
Klassiker som spilles ofte her også. Hus-musikk, nesten, hos oss.Jeg hører på denne.
Jan Johansson - "Jazz på svenska"
Ah, Diana...hel-elt skrev:Denne blir ofte spilt hos meg! I kveld og.
Svinger noe vanvittig av den der ..HoJ skrev:
Keith Jarrett Trio - "My foolish heart"