Liker spesielt godt første nummeret på Live in Paris "Love Being Here With You". Anthony Wilson, John Clayton, Jeff Hamilton og måtenDK er best live. Hun slår seg løs på pianoet, som hun trakterer med bravur, og i hvert fall på denne plata så er det ikke den ekstreme nærmikkingen av stemmen, som jeg synes blir slitsom i lengden og gjør at hun høres ut som om hun er fem meter høy.
Vis vedlegget 778750
Ja den er kanskje ikke så populær for jazz som navnet skal ha det til . Men både T. Moore og L. Ranaldo har brukt jazzmaster's til å spille sammen med flere kjente jazzmusikereMå være den eneste jazzgitarist som spiller Jazzmaster?Telecasteren virker litt malplasert.
Snemåkking og fresing hever den musikalske opplevelsen berraktelig.Litt snømåking, frokost så kaffe og sangen min.
Vis vedlegget 779146
Har du noen favorittutgivelser med Garner, fortrinnsvis med god lyd? Jeg har bare konsertopptaket fra Carmel, og selv om musikken er strålende, er lyden som en svær feit hundedritt under skoen.
Wongs Cafe hørt jeg tilfeldigvis på i går. Artig plate!
Nå med morgenkaffen. Funker det ogVis vedlegget 765109
Archie igjen, denne gangen i godt dansk selskap. Perfekt ramme rundt fredagspizzaen..
Gerry Mulligan. Night Lights. Denne er bare helt nydelig. Herlig smooth jazz og vidunderlig lyd…