Ååå... sier du det.. Da er det ikke like enkelt. Norske plater OOP kan være meget vanskelig å få tak i.emotikon skrev:Men dette er en samleplate mteinum, ikke albumet Jive Talking.mteinum skrev:Joda, denne finnes på CD - står i hylla mi.
Ååå... sier du det.. Da er det ikke like enkelt. Norske plater OOP kan være meget vanskelig å få tak i.emotikon skrev:Men dette er en samleplate mteinum, ikke albumet Jive Talking.mteinum skrev:Joda, denne finnes på CD - står i hylla mi.
mteinum skrev:Ååå... sier du det.. Da er det ikke like enkelt. Norske plater OOP kan være meget vanskelig å få tak i.emotikon skrev:Men dette er en samleplate mteinum, ikke albumet Jive Talking.mteinum skrev:Joda, denne finnes på CD - står i hylla mi.
Cruisin' er heller dessverre ikke utgitt på CD. Jeg trenger en vinylsnurrer...Vidar P skrev:Lava's eksellente Cruisin'?
Heldigvis fins de på LP
Mvh Vidar P
Sjekk også ut Truby Trio.HoJ skrev:![]()
Jazzanove "In Between"
Nå begynner det virkelig å bli et sus over sakene her.rico skrev:Inspirert av innlegg ang. NPM-Khmer fant jeg frem en vinyl utg. av denne (ECM) med noen remixer av Herbaliser, Jan Bang og Mental overdrive. Dette er lenge siden jeg har spilt, tøffe saker. Også noen original låter på plata. Deretter ble det Masqualero-Aero, denne er nydelig! Ed Mann-Get up (CMP)
Men nå er det opp i stigen, huset maler ikke seg selv.....
Den pm'n vil jeg gjerne ha..Distinctive skrev:Sjekk også ut Truby Trio.HoJ skrev:![]()
Jazzanove "In Between"
Mye bra fra disse gutta.
Kan sende deg PM med en mengde Trip Hop/Nu Jazz relatert materiale.
Da har du jaggu gått glipp av mye, IMHO.HoJ skrev:Mitt første møte med jazz som låt noe forskjellig fra Diana Krall osv. Nyter denne bare mer og mer..
![]()
Hadde.. ikke har, nå har jeg mye jazz i denne sjangeren..C._Alshus skrev:Da har du jaggu gått glipp av mye, IMHO.HoJ skrev:Mitt første møte med jazz som låt noe forskjellig fra Diana Krall osv. Nyter denne bare mer og mer..
![]()
Da har man jammen mye bra musikk å se fram tilC._Alshus skrev:Da har du jaggu gått glipp av mye, IMHO.
Da jeg satte på "inside out" første gangen, trodde jeg det var noe galt med cd-spilleren.. men nå forstår jeg at det var "hode" mitt det var noe galt med..mteinum skrev:Da har man jammen mye bra musikk å se fram tilC._Alshus skrev:Da har du jaggu gått glipp av mye, IMHO.![]()
Takker for "gaven" Grumpy..65finger skrev:Nils Petter Molvær Khmer
Ja, det var det jeg skjønte HoJ ....at du ikke hadde peil på musikkHoJ skrev:Takker for "gaven" Grumpy..65finger skrev:Nils Petter Molvær Khmer
Denne likte jeg utrolig godt.. sitter å nyter den for andre gang i dag nå..
så så.. du har ikke fått betalt for'n ennå ;DGrumpy skrev:Ja, det var det jeg skjønte HoJ ....at du ikke hadde peil på musikkHoJ skrev:Takker for "gaven" Grumpy..65finger skrev:Nils Petter Molvær Khmer
Denne likte jeg utrolig godt.. sitter å nyter den for andre gang i dag nå..;D ;D
![]()
Da ønsker jeg å moderere uttalelsen inntil videre! ;DHoJ skrev:så så.. du har ikke fått betalt for'n ennå ;DGrumpy skrev:Ja, det var det jeg skjønte HoJ ....at du ikke hadde peil på musikkHoJ skrev:Takker for "gaven" Grumpy..65finger skrev:Nils Petter Molvær Khmer
Denne likte jeg utrolig godt.. sitter å nyter den for andre gang i dag nå..;D ;D
![]()