Den der er vel ikke så lett å få tak i nå?slowmotion skrev:Da er denne på spilleren,
god gammel norsk jazz:
Jeg har denne som er lett tilgjengelig.
Vedlegg
-
28.9 KB Visninger: 306
Den der er vel ikke så lett å få tak i nå?slowmotion skrev:Da er denne på spilleren,
god gammel norsk jazz:
Den var jeg ikke klar over! Takk for tipset!Minutten skrev:Den der er vel ikke så lett å få tak i nå?slowmotion skrev:Da er denne på spilleren,
god gammel norsk jazz:
Jeg kjøpte flere norske plater samtidig med den, du har dem kanskje men jeg la dem ut her om det er av interesse:slowmotion skrev:Den var jeg ikke klar over! Takk for tipset!Minutten skrev:Den der er vel ikke så lett å få tak i nå?slowmotion skrev:Da er denne på spilleren,
god gammel norsk jazz:
edit:
Da er den bestilt på vinyl.
Så får vi se om den nye lyder like bra som den gamle!
Skal kikke på tråden din etterhvert!Minutten skrev:Jeg kjøpte flere norske plater samtidig med den, du har dem kanskje men jeg la dem ut her om det er av interesse:slowmotion skrev:Den var jeg ikke klar over! Takk for tipset!Minutten skrev:Den der er vel ikke så lett å få tak i nå?slowmotion skrev:Da er denne på spilleren,
god gammel norsk jazz:
edit:
Da er den bestilt på vinyl.
Så får vi se om den nye lyder like bra som den gamle!
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,30402.60.html
Nei, hverken Albufeira eller Soturnudi er lette å få tak i. Har selv den Minutten viser frem på vinyl. Kjøpte den etter anbefaling av Guttorm selv . Har vært på en rekke konserter med han og han byr alltid på gamle slagere..Minutten skrev:Den der er vel ikke så lett å få tak i nå?slowmotion skrev:Da er denne på spilleren,
god gammel norsk jazz:
Har ikke denne jeg, er det Music on Vinyl utgaven du har? Regner med den låter OK siden den blir spilt en del.slowmotion skrev:Da er det tid for denne. Igjen.
På vinyl
Ja, det er Music on Vinyl utgaven.Minutten skrev:Har ikke denne jeg, er det Music on Vinyl utgaven du har? Regner med den låter OK siden den blir spilt en del.slowmotion skrev:Da er det tid for denne. Igjen.
På vinyl
Neste fra Sony er bootleg serie med Miles Davis, første i serien:
Miles Davis Quintet - Live In Europe 1967: The Bootleg Series Vol. 1
Den der skulle jeg hatt på vinyl...Anonym skrev:John Zorn - Naked City
Jeg skulle gjerne hatt den i full kvalitet, hørte den fra Wimp denne gangen og så har jeg den i .mp3 med ganske lav bitrate på laptopen.Minutten skrev:Den der skulle jeg hatt på vinyl...Anonym skrev:John Zorn - Naked City
Andre gang i filmhistorien at jazz ble komponert som soundtrack til en film - første gang var MJQ med No Sun in Venice (oppr. Sait-on jamais). Musikken har holdt seg på sistnevnte, mens filmen er veldig tidspreget.Gemini13 skrev:Miles Davis - Ascenseur pour l'echafaud
vinyl
Flott musikk på denne. Har LPen din alle disse re-takes etter hverandre? Holdt på å bestille Speakers Corners utgivelsen, men den tror jeg har disse re-takes på rekke og rad (noen som kan bekrefte/avkrefte), og da kommer den ikke til å bli spilt noe særlig, der fortrekker jeg cd/stream.Gemini13 skrev:Miles Davis - Ascenseur pour l'echafaud
vinyl
SC utgaven har re-takes etter hverandre ja..Minutten skrev:Flott musikk på denne. Har LPen din alle disse re-takes etter hverandre? Holdt på å bestille Speakers Corners utgivelsen, men den tror jeg har disse re-takes på rekke og rad (noen som kan bekrefte/avkrefte), og da kommer den ikke til å bli spilt noe særlig, der fortrekker jeg cd/stream.Gemini13 skrev:Miles Davis - Ascenseur pour l'echafaud
vinyl