God morgen. Sjekket på tidal. Fant den ikke der...kjøpte cd’en for mange år siden. Husker ikke hvor.Han er utvilsomt en savnet mann. Jeg likte veldig godt hans radio bidrag, særlig i Studio Sokrates. Det hender jeg hører igjen noen av disse programmene i nettradioen, og småhumrer fortsatt av de samme vittighetene og kjappe replikkene, selv om jeg vet de kommer og hva de inneholder. Kan tenke meg det er en del godbiter på de to platene der, er de å finne på en strømmetjeneste?
Ja så sannelig. Takk for påminnelsen.Her er det saker og ting å lytte til ....
Eg kjøpte ein gong eit vekeblad med musikkbilag/platemeldingar. Dei hadde sett Borge på jobben. Meldinga av "Cocktail International, vol. 12" hugsar eg ordrett: "Musikk til å spy av, vol. 12"I 1984 skulle Miles Davis spille på Molde-festivalen. Men artisten ble syk og var forsinket til jazzbyen. Derfor hadde publikum ventet i timevis da artisten endelig entret scenen.
– Knut Borges hilsen i forbindelse med Miles Davis-konserten er legendarisk. Borge sa: «Velkommen til midnattsmesse, Gud sitter i garderoben».
Knut Borge var en sann jazz-venn.
Ikke gjør det Griffen.Takker.
Jeg visste om serien, men ikke at de kom hit i butikk.
Nettsiden til Bigdipper kan jeg ikke bruke. Siden lastes på nytt hele tiden slik at jeg blir sjøsyk. Mulig jeg biter tennene sammen og bestiller derfra hvis jeg blir tvunget.
Her lukter det god oppdragelse.