J
Jim.I.Hendriksen
Gjest
En trio der mye er impro men likevel rytmisk, er noen fine melodier her..igjen kun 500 ex. Flott lyd.
Artig band, ikke hørt før. En slags jazz-variant av noise og elektronika. Mulig du ville likt Burial?Litt mer moderne norsk musikk...Morten Qvenild og Gard Nilssen sitt duo prosjekt. Dette liker jeg, ingen kompromiss her...
180 gr. vinyl, utgitt i 500 ex.
Vis vedlegget 277345
Codona platene er/var etter min mening noen av de absolutte høydepunktene på ECM, her 2`eren som er en nydelig plate, jeg er jeg veldig svak for disse folka her...Don Cherry er synonymt med gåsehud. Hør på "Malinye", kan det bli nydeligere enn det? En Tonstudio innspilling med Wieland bak spakene og som alltid derfra kanonlyd.
Vis vedlegget 278028
Flotte plater. Regner med at du har Old & New Dreams platene på ECM også...de er utrolig fine.Codona platene er/var etter min mening noen av de absolutte høydepunktene på ECM, her 2`eren som er en nydelig plate, jeg er jeg veldig svak for disse folka her...Don Cherry er synonymt med gåsehud. Hør på "Malinye", kan det bli nydeligere enn det? En Tonstudio innspilling med Wieland bak spakene og som alltid derfra kanonlyd.
Enig i at Don Cherry er god. Jeg liker godt hans plater med Charlie Haden, f.eks. "The Montreal Tapes" og "Art Deko" som jeg hører på nå.
Bra skive.Et av gårsdagens funn på platemesse i Trondheim i går:
Vis vedlegget 278180
A tribute to Jack Johnson med Miles Davis fra 1971
PS: Neste er vel 15.nov?Bra skive.Et av gårsdagens funn på platemesse i Trondheim i går:
Vis vedlegget 278180
A tribute to Jack Johnson med Miles Davis fra 1971
Hadde satt av dagen til platemessa, men spørsmål om godt betalt seminar dukket opp i stedet. Så da har jeg dobbelt så mye penger til neste messe....