S
smog
Gjest
Fantastisk bassist og bra jazz ;D
Vedlegg
-
7.6 KB Visninger: 329
|
Helt enig i at dette absolutt er en av dem. Jeg har spilt den opptil flere ganger i løpet av de siste timene. Siden det er lenge siden jeg spilte den sist, var det godt å bli minnet på hvor bra denne er!!SaltyDog skrev:Hvis jeg ble tvunget til å gi fra meg alle jazzplatene mine, og kun fikk lov til å beholde en, så gir svaret seg selv:
"Beyond The Missouri Sky" med Charlie Haden og Pat Metheny. Du skylder deg selv å kunne nyte denne platen, som er en skikkelig højdare, både på musikk og lyd (imho) ;D
Den beste cd'n jeg fikk i hus i sist år, uansett sjanger var NHØP med "This is all I ask" Utrolig bra plate!smog skrev:Fantastisk bassist og bra jazz ;D
Joni Mitchell har laga mye bra. Lytting er det jeg bruker platene mine til, så det går nok bra.olllie skrev:Hancock`s plate er OK, men ikke noe mer. Ordinær vinyl, dvaskete cover. Musikkmessig er det Hancocks helt personlige tolkninger av Joni Mitchels musikk. Mitchell`s musikk er jo litt "spesiell", men liker man det er det OK.
Som sagt plata er OK, men for meg krever den mye lytting. Men det er jo det vi audiofile liker, ikke sant?
Olllie