BT
Æresmedlem
- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.820
Jeg begynner å bli temmelig lei av å høre om og se muslimer som brenner flagg, kommer med drapstrusler og boikotter land fordi de har ytringsfrihet. Så nå har jeg bestemt meg for å boikotte muslimer ved å ikke kjøpe high end utstyr fra muslimske land. Dette vil nok skape nye opptøyer i midtøsten, om de mot formodning får høre om det, og jeg får sikkert en fatva, eller hva de kaller det. Men som vi kabel-DIYere sier: FAT hva?
Nå oppfordrer jeg alle andre til å gjøre det samme. Skjønt muslimer er nok for opptatt med å gjøre ting jeg ikke forstår til å sysle med high end, så det får nok neppe store økonomiske konsekvenser for den muslimske del av verden. Men nå har jeg i det minste slått et slag for ytringsfriheten, selv om jeg ikke slår veldig hardt.
Nå oppfordrer jeg alle andre til å gjøre det samme. Skjønt muslimer er nok for opptatt med å gjøre ting jeg ikke forstår til å sysle med high end, så det får nok neppe store økonomiske konsekvenser for den muslimske del av verden. Men nå har jeg i det minste slått et slag for ytringsfriheten, selv om jeg ikke slår veldig hardt.