Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 13.968
MeToo
...to be continued!
...to be continued!
Underholdende konsert med Sparks på Rockefeller i går
Vis vedlegget 497700
På linje med omtale etter konserten på Bergenfest forrige dagen..:
https://www.bt.no/kultur/i/21kM5y/Svart-underholdende-fra-kultbandet-Sparks
...leverte Sparks også en underholdende, bra konsert i Oslo i går kveld.
Bra blanding av låter fra hele deres karriere (selv om jeg favoriserer pre No. 1 in Heaven platene) ble levert på et absolutt godkjent nivå.
Brødr. Male og bandet gir inntrykk av at de har det gøy og fortsatt trives "på jobb", ikke minst representert gjennom Ron Male´s sedvanlige dansenummer
Som fra ca. 1:45 ut i denne snutten fra årets konsert i Leeds:
Det kan jeg tenke meg. Så han i Oslo i fjor. Beste konserten jeg har vært på noensinne.Nick Cave i Bergen Onsdag var absolutteli fantastisk!
Kan vel enkelt og greit istemme det meste du har skrevet her. Ozzy leverte - omtrent som håpet, og over forventet. Koste meg ihvertfallSå var det omsider duket for en av de virkelig fjerne ungdomsheltene.
Man har jo fulgt herremannens galskap av en opp under skjørtet familieutbrettet såpeopera - The Osbournes.
Hjelpe og trøste
Nuvel, kl:22.15 den 20.juni 2018 gikk the Prince of Darkness på scenen under årets Tons of Rock festival på Fredriksten festning i Halden.
Mannen fyller 70 år 3.desember i år, og burde vel som flere andre for lengst hatt sorte vinger. Men som kjent - boots are for feries
JØSS, her var trøkk som faen... osv
Vis vedlegget 498435
Rick Wakeman er konge! Jeg havna fort på samme sted som deg, med "ihjælytting" avMr.Wakemann var og er en synthgud for meg, og hans 5 første soloskiver har jeg lyttet "ihjel".
Damen mente han ikke gjorde mye av seg på scenen, neivel, men hans toner, triller, akkorder
og cresendoer var "all over the place". Hans soloparti i den tredje siste låten var praktfull.
Han kan det jo ennå mannen i en alder av 69 år. Mer orgel ned i avgrunnen spør du meg.
QED (med Quad er det bevist)...Rick Wakeman er konge! Jeg havna fort på samme sted som deg, med "ihjælytting" av
"The six wifes of Henry VIII", "The Myths and Legends of King Arthur and the Knights of
the Round Table", "Journey To The Centre Of The Earth" "No Earthly Connection" og ikke
minst "White Rock" (det var den gang man hadde skikkelig navn på (konsept-) albumene).
Jeg var så ihuga fan at jeg så på kunstløp (som jeg egentlig ikke liker), da man der i en
periode brukte mye musikk fra White Rock...
Konemor og jeg sto til venstre for scenen mellom stæsj utsalget og ølteltet.Ser ut til at vi ikke sto veldig langt fra hverandre under Ozzy´z opptreden @Power :
Sto først litt her:
Vis vedlegget 498654
Men flyttet oss litt mer i senter:
Vis vedlegget 498658
Takk for at du deler inntrykkene dine fra Kongsbergjazz, GunnarKongsberg storband. (Med bla. en råtøff utgave av Steely Dan`s; Babylon Sister).
Vis vedlegget 499945
Jazz? - Absolutt! Storbandsjazz. Gratis!
Du sto åpenbart helt feil Jeg sto ganske nære lyd/lys teltet hvor det var mye bedre lyd og hvor det var mulig å se scenen skikkelig.Vis vedlegget 500058
Fikk gratisbillett på a-ha fra noen som ikke hadde anledning og tenkte jeg kunne gå å se hva de hadde å by på. Jeg holdt ut i 40 minutter.
Makan til treige greier.