weld77
Æresmedlem
- Ble medlem
- 19.09.2014
- Antall liker
- 14.286
Sitteplass ser jegDet var en tabbe. Riff og fengende refreng av en annen verden…
Jaja, kan ikke få med seg alt her i verden. Hva synes du om de to andre?
Sitteplass ser jegDet var en tabbe. Riff og fengende refreng av en annen verden…
Ja, mulig jeg fortjener litt våt bukse..Sitteplass ser jeg
Jaja, kan ikke få med seg alt her i verden. Hva synes du om de to andre?
Trentemøller hadde er svært fra konsert på "Langs akerselva" (under broen) i fjor, men da hadde de mange flere på scenen. Var de bare 3? Hvordan var konserten?Trentemøller - Vamp på Rockefeller 30.10.2024 - bra trøkk og fant beste lyden
Var med henne i Opraen. Fantastisk.Kari Bremnes i Drammen Teater i kveld. Fantastisk konsert!
Vis vedlegget 1068462 Vis vedlegget 1068463
Enig, LaBrie leverte langt over forventningene, som riktig nok alltid er lave. Så turneåpningen fra London på YouTube og det var helt katastrofe. Ble mange toner på en lang kveld med progressiv metal, men fritt etter noe slørete hukommelse tror jeg dette er den beste DT-konserten jeg har vært på, tror det er fem totalt eller noe deromkring. Jeg satt ca der bildet over er tatt - tror faktisk det er meg med briller helt i venstre kant der(!). Jeg brukte som alltid mine profesjonelle øronproppor og med de inne var lyden helt kurant, uten ble det litt vel mye Spektrum-grøt.Synes Dream Theater leverte meget bra i går. James Labrie klarte seg langt over det man kunne forvente. Lyden var bra der jeg satt, og resten av bandet viste som vanlig spill på vanvittig høyt nivå. De leverte to sett på til sammen tre timer, så det ble en lang og god prog- kveld
Jeg går stundom på konserter jeg ikke helt vet hva er og ikke vet hva vil bringe, som regel med et åpent sinn og for å utvide horisonten. Noen ganger treffer det, andre ikke. I går var so-so, terningkast tre helt subjektivt.Eller går det vel an å antyde at man kanskje ikke burde gå på Collier-konsert hvis man ikke liker allsang - er vel en ganske stor del av greia hans?
Kan ikke si at jeg finner det særlig sympatisk. Hvis man står går det an å flytte seg, uten å ødelegge kvelden for andre som også har betalt mye penger for å være der. Rutinerte konsertgjengere burde vite at forskjellige folk går på konsert med forskjellige intensjoner og for forskjellige opplevelser.Jeg sto forøvrig ved siden av en kvinne som sang som en vettskremt kanin som ble knullet i en blikkboks. Vurderte fysisk vold, men snudde meg i stedet brått, så hun sølte ut hele plastkoppen med hvitvin. Hun gikk.
Hilsen rutinert konsertgjenger.
Det var et (for deg) mislykket forsøk på humor. Vi kan ikke alle synes de samme tingene er morsomme - eller synes de samme konsertene er bra. Men en ting kan vi vel fastslå: vi to skal nok aldri gå på konsert sammen - eller fortelle vitser til hverandre. Bortsett fra det, ønsker jeg deg alt godt.Jeg går stundom på konserter jeg ikke helt vet hva er og ikke vet hva vil bringe, som regel med et åpent sinn og for å utvide horisonten. Noen ganger treffer det, andre ikke. I går var so-so, terningkast tre helt subjektivt.
Kan ikke si at jeg finner det særlig sympatisk. Hvis man står går det an å flytte seg, uten å ødelegge kvelden for andre som også har betalt mye penger for å være der. Rutinerte konsertgjengere burde vite at forskjellige folk går på konsert med forskjellige intensjoner og for forskjellige opplevelser.