Utrolig men sant.pengesluk skrev:Purple i SÆRP??????
Visste ikke dette, da skulle jeg ha vært der sporenstreks!!
Vokst opp med Purple, og vært på mange konserter. Tenker nok det var skøy ja!.
Noen bilder.JanR skrev:Deep Purple, Sarpsborg, i kveld, svarte fan grisemorro ;D
/jan
Det er vel det bandet i verdenshistorien som har hatt flest comeback-konserter. Mener jeg var på en av sorten for ca 15 år siden.bia skrev:Var på Raga Rockers i går. Gledet meg villt til å se gamle helter live igjen. Burde nok heller hodt meg hjemme. Største nedturen jeg har hatt på konsert. Kommer aldri til å sette på en plate igjen. Kunne de ikke heller styrtet i fly for 15 år siden og hatt æren i behold?
Mvh
Kjempesur...
Må muligens se seg slått av Kiss eller?!?nb skrev:Det er vel det bandet i verdenshistorien som har hatt flest comeback-konserter. Mener jeg var på en av sorten for ca 15 år siden.bia skrev:Var på Raga Rockers i går. Gledet meg villt til å se gamle helter live igjen. Burde nok heller hodt meg hjemme. Største nedturen jeg har hatt på konsert. Kommer aldri til å sette på en plate igjen. Kunne de ikke heller styrtet i fly for 15 år siden og hatt æren i behold?
Mvh
Kjempesur...
Mulig, men det er hard konkurranse for å overgå Raga på den fronten.svingen68 skrev:Må muligens se seg slått av Kiss eller?!?
Ser du også fikk med deg en av de aller beste slagverkerne; Helge Norbakken.svingen68 skrev:I kveld var jeg på en konsert med Vintermåne i barbu kirke i Arendal. Vintermåne er en folkemusikk/jazztrio med Frøydis Grorud, Anne Gravir Klykken og Torjus Vierli.
Dette var en fin tyvstart/oppvarming på/til Canalstreet som egentlig begyner på tirsdag.
Ikke helt min cup of tea slik i utgangspunktet, med det mener jeg at dette ikke akkurat er musikken jeg sitter å hører på hjemme. Men det er jo noe med konserter, så det var en fin opplevelse.
Vintermåne:
emotikon skrev:Ser du også fikk med deg en av de aller beste slagverkerne; Helge Norbakken.svingen68 skrev:I kveld var jeg på en konsert med Vintermåne i barbu kirke i Arendal. Vintermåne er en folkemusikk/jazztrio med Frøydis Grorud, Anne Gravir Klykken og Torjus Vierli.
Dette var en fin tyvstart/oppvarming på/til Canalstreet som egentlig begyner på tirsdag.
Ikke helt min cup of tea slik i utgangspunktet, med det mener jeg at dette ikke akkurat er musikken jeg sitter å hører på hjemme. Men det er jo noe med konserter, så det var en fin opplevelse.
Vintermåne:
Ergret meg grønn over å måtte reise hjem rett før Canal Street i år. Har noen veldig gode opplevelser der med Mike Stern, John Scofield m.fl. Spesielt ville jeg høre Spalding. Var det bra, og hvem hadde hun med seg?svingen68 skrev:Ellers så har jo akkurat Canalstreet vært. Der fikk jeg med meg en god del konserter gjennom hele uka. Bla: Norma Sass, Ulf Lundell, Gåte, Mari Boine (kveldkonsert på kirkegården), Jaga Jazzist, Thom Hell, Esperanza Spalding, Ingrid Olava, Navigators, Sivert Høyem, Hilde Lousie Asbjørnsen, Richard Bona, Melody Gardot og Frøy Ågre.
Pluss endel små konserter som jeg ikke kommer på i farten. Endel veldig bra konserter, noen mer midt på treet og noen direkte kjedelige. Men festival stemning og øl gjør at det uansett blir en fin opplevelse.
Fikk med meg to konserter på "Sildajazzen" torsdag og fredag, Spyro Gyra og Chieli Minucci´s Special EFX. Begge disse var langt i overkant av hva jeg hadde forventet.bambadoo skrev:Komle jazz på røvær igår. Fin stemning. Samt en amerikans jazz sangerinne på kraftjazzen i Haugesund. Hun var fresh
Kanskje eneste konserten på UKA jeg ikke fikk med meg.. skulle ønske man slapp å jobbe dagen etter..nb skrev:Hellbillies på Uka i Ås i går kveld/natt. Som min kompis sa "Og jeg som trodde at studentene i Trondheim drakk mye". Hellbillies leverte som alltid varene, publikum var særdeles med, virket som "alle" kunne alle tekstene. Mange minuspoeng og ønske om buksevann til han i publikum som hadde med en glowstick. Dette er Hellbillies, ikke et raveparty eller lignende.
Lars Håvard Haugan er for øvrig en fantastisk gitarist.
Ja, det ble lovelig sent for meg også siden jeg er i småbarnsbransjen og blir vekket altfor tidlig. Hellbillies gikk av rett før klokken ett. Forsåvidt greit nok når det er på en lørdagskveld. Skulle også gjerne sett El Cuero som spillte samme kveld, men siden den konserten gikk enda senere kastet vi inn håndkleet og dro tilbake til Oslo.duality skrev:Kanskje eneste konserten på UKA jeg ikke fikk med meg.. skulle ønske man slapp å jobbe dagen etter..
Der skulle je ha vøri Karl!!!Doc.G skrev:Så Grinderman på Falconer scene i Københanvn på lørdag, en fantastisk bra konsert som viste hvilket enormt bra liveband dette er. Nick Cave i storform leverte varene til terningkast 6.