haber
Overivrig entusiast
Jeg var på Gogol Bordello på Sentrum Scene i går, DET kaller jeg konsert . Skikkelig stemning, liv og "trøkkk" fra begynnelse til slutt.
Torsdag eller fredag?room skrev:A-ha igår. flatt og tamt! savnet svenskekompet i bunn som gjorde vallhall konserten til en bedre kveld!
Robyn fikk jeg med meg på Roskilde i sommer, hun er en overraskende bra liveartist. Knapt noe musikalsk geni, men helproff og dyktig.vredensgnag skrev:Mye fint i øret - det som klang best var Robyns innledningssang, hun har en uttrykksfull stemme med spenn - har ikke hørt stort fra henne, og de to numrene hun fulgte opp med har jeg alt glemt. Men innledningen sitter enda.
Har sett Ricochets uttallige ganger, men dessverre ikke Navigators ennå. På hjemmebane vil jeg tro de ikke tar mange gisler.Parelius skrev:Navigators i Båthusteatret i Fredrikstad.
vi sier thanks.Townes skrev:Har da bivånet Pete Molinari på hølo:
Aleine med ein akustisk Gibson. Konklusjon? Vannvittig dyktig vokalist, solide låter men han kunne trengt eit backingband innimellom. Imponerer stort som vokalist, det må eg sei. Klokkereint heile veien, men det mangler litt punch til tider. Men absolutt verdt å få med seg.
Fin kveld. Men fryktar morgondagen som nok startar med bravur om få timar...
Over og ut. Townes.
Ja..Det var en opptur. Imponerende koordinering av loopene sine samtidig leverer han musikalsk...helt topp kveld.bambadoo skrev:Jarle Bernhoft igår. Magisk.
Gode seter... 1. rad.
Skulle gjerne ha sett de to Landmark-konsertene. Lenge siden Motorpsycho har spilt et akustisk sett.Gjestemedlem skrev:Flott intimkonsert med Motorpsycho for 200 mennesker på Cafe Landmark i går.
Engelen oppsummerer ganske bra: http://www.bt.no/bergenpuls/konsert/anmeldelser/Luksuspsycho--1270505.html
du lyttet til "lyden". Selvsagt er det kjedelig når konserter skjemmes av overstyrt dårlig lyd, men?bambadoo skrev:Rett og slett dritt dårlig. Skal si "loudness war" har tatt dem og lydteknikeren.
Enig Lagga, knallkonsert!! Beste jeg noensinne har hørt med Fish.. Sitter her med et smil om munnen og et glass rødvin til avslutning...Lagga skrev:Jeg var på John Dee i kveld/natt og fikk lov å oppleve Fish, kun akkompagnert av
akustisk gitar og keyboard, det var fabelaktig!
Masse gamle gode låter også, tror jamen han kjørte gjennom mesteparten av
Fugazi også - knallopplevelse!!!
Vennlig hilsen
Morten
Ok, ok.. Sadies på Blæst ikveld. Billett er bestillt.Townes skrev:Først av alt. Ka som går av folk? Et (live)band av hinsides dimensjoner forærer byen vår et besøk, og det er max 100 tilskuere. Eg sto klistret framme med scenen og hadde allverdens boltreplass. Skandaløst!
...
De spilte vel i Oschlo i går, og så er det vel Trondheim i dag. Så bartefolk, kjenn eders besøkelsestid...
Godt poeng der, samlanes. Utbredt problem, aldri skjønt det der jeg heller.samlanes skrev:......
Har aldri skjønt kvifor folk gidder å betale for billett,når dei ikkje lytter på musikken,merkelig.(og ødelegger for alle andre i tillegg)
Mvh.