Hifi-girl77
Hi-Fi freak
Ja, vi venter...Få høre din daHehe, alle vi som har en interesse for musikk har en egen Shane MacGowan historie
Ja, vi venter...Få høre din daHehe, alle vi som har en interesse for musikk har en egen Shane MacGowan historie
You`re a bumNå som teksten er på plass, mangler vi bare melodien. Dette er en av de gode!
Teksten ble presentert tidligere i trådenYou`re a bumNå som teksten er på plass, mangler vi bare melodien. Dette er en av de gode!
You're a punk
You're an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy Christmas your arse
I pray God it's our last
mvh
En god ting kan ikke gjentas for ofte.Teksten ble presentert tidligere i trådenYou`re a bumNå som teksten er på plass, mangler vi bare melodien. Dette er en av de gode!
You're a punk
You're an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, you maggot
You cheap lousy faggot
Happy Christmas your arse
I pray God it's our last
mvh
Hehe, ikke mye å utbrodere, men var på konsert med mannen i 2005 i Bergen. Kom så sent at halvparten var gått hjem, ramlende dritings og «sang» som en kråkeJa, vi venter...Få høre din daHehe, alle vi som har en interesse for musikk har en egen Shane MacGowan historie
Sjekkes, takk for tips!Hvis du liker julemusikk av den gammeldagse, sakrale sorten med skikkelig «hifi lyd» så vil jeg sterkt anbefale natt i desember av knut reiersrud og iver kleive. Denne er ny fra i år, og står ikke noe tilbake hverken på lydkvalitet eller musikalsk fra de tidligere utgivelsene fra disse gutta! Hadde de bare gitt ut denne på vinyl, som de nettopp gjorde med himmelskip albumet
Jeg skal sladre til han om at du kalte han en fraværende dust'Klang' mener jeg inntil videre ingenting om. Jeg er ikke veldig inne i hifi-terminologien og er mer fan av musikk enn stæsjet som uvergelig følger med
I tillegg til rørvrengte gitarer og trommiser av kjøtt og blod har jeg noen få kammermusikkfavoritter som sikkert gir alle kjennere av genren fæle easy-listening vibber
Når det er sagt, denne skiva * https://tidal.com/album/69633139 *
ble anbefalt av vår alles kjære baluba (hvor faen ble du av, din dust??) og har bitt seg fast på favorittlista mi.
Dras frem nå og da ved passende sinnsstemning
Hehe. Notert!Det er helt fint om du overdriver litt og sier at jeg kalte ham myyyye verre ting enn dét
Få den sendt med posten, mye sikrere.Bestilte litt på CDON forrige dagen, og ble litt betenkt når jeg fikk denne meldingen:
Vær oppmerksom på at ettersom din ordre sendes som brevsending vil denne bli levert direkte i din postkasse. Skulle brevet være for stort vil PostNord legge sendingen utenfor din dør eller henge den på din postkasse.
Postkassen er (selvfølgelig) for liten til å putte en pakke inneholdende en LP-plate. Postkassestativet er ikke overbygd - og det er ikke inngangsdøren heller. Da er det omtrent som å be at innholdet blir ødelagt dersom det skulle regne eller snø når LostNord skulle finne på å levere den (som kan skje til "alle" døgnets tider).
I tillegg til risiko for at noen uvedkommende skulle finne på å ta pakken (Postkassestativet står i veikanten - noe unna selve huset).
Har sendt en bemerkning/klage til CDON mht dette. Blir spennende å se hva de svarer.
Kan en egentlig velge leverandør? Ser for meg at det kommer helt an på hvilken avtale de du handler hos har. Hos PK fikk jeg ikke velge leverandør - som jeg kan huske - de bruker postnord.Få den sendt med posten, mye sikrere.Bestilte litt på CDON forrige dagen, og ble litt betenkt når jeg fikk denne meldingen:
Vær oppmerksom på at ettersom din ordre sendes som brevsending vil denne bli levert direkte i din postkasse. Skulle brevet være for stort vil PostNord legge sendingen utenfor din dør eller henge den på din postkasse.
Postkassen er (selvfølgelig) for liten til å putte en pakke inneholdende en LP-plate. Postkassestativet er ikke overbygd - og det er ikke inngangsdøren heller. Da er det omtrent som å be at innholdet blir ødelagt dersom det skulle regne eller snø når LostNord skulle finne på å levere den (som kan skje til "alle" døgnets tider).
I tillegg til risiko for at noen uvedkommende skulle finne på å ta pakken (Postkassestativet står i veikanten - noe unna selve huset).
Har sendt en bemerkning/klage til CDON mht dette. Blir spennende å se hva de svarer.
Nope, kun dersom avsender/leverandør tilbyr alternativer.Kan en egentlig velge leverandør? Ser for meg at det kommer helt an på hvilken avtale de du handler hos har. Hos PK fikk jeg ikke velge leverandør - som jeg kan huske - de bruker postnord.
Tina Turner, Dusty Springfield og mye gammelt 60talls. Bare å gå på oppdagelsesreise på youtube eller Tidal.Er det forresten noen som har kjennskap til artister i retning soul/funk ala Hannah Williams og Sharon Jones?
Godt spørsmål. Men ikke så vanskelig.Polling:
Fra 1 til 10, hvor plagsomt er det med høylytt prating på telefon med utlabutla språk på bussen?
Ha ha ha. Takk for en god latter! Usikker på nasjonalitet, thai kanskje? Snart ute av bussen. Puh!Godt spørsmål. Men ikke så vanskelig.Polling:
Fra 1 til 10, hvor plagsomt er det med høylytt prating på telefon med utlabutla språk på bussen?
-Utlabutla er ukjent for meg, men er et godt uttrykk. Hvis det betyr et ukjent språk, men sjenerende høylytt: 10
-Hvis utlabutla henspeiler på støtende eller lavpannet språklig innhold og antyder IQ ned mot skonummer: 10
-Utlabutla kan være dialekt fra Sogn, det er formildende, men likevel hvis sjenerende høylytt: 10
Eneste utvei:
Kom deg av bussen fort!
Du kan jo bare sjekke Daptone records katalogen. Mye bra der. Naomi Shelton, Charles Bradley etcEr det forresten noen som har kjennskap til artister i retning soul/funk ala Hannah Williams og Sharon Jones?
Dette var kult!Cissy Strut done right!
Selvsagt, det tenkte jeg ikke på.Du kan jo bare sjekke Daptone records katalogen. Mye bra der. Naomi Shelton, Charles Bradley etcEr det forresten noen som har kjennskap til artister i retning soul/funk ala Hannah Williams og Sharon Jones?
For nærare opplysningar, sjå Forsiden og https://tfwiki.net/wiki/ButlaPolling: