Den kan nok være vanskelig å få tak i, finnes den for salg?Nope.... Men køb den alligevel da der virkelig bliver givet gas. Jeg spiller den tit .Udover det kræver det en mellemtone ud over det sædvanlige hvis man spiller Little wing . På en af udgaverne er det som om SRV prøver sig frem. Jeg kan kun anbefale den
Den kan nok være vanskelig å få tak i, finnes den for salg?
SRV Touch The Sky
Kom med et forslag på noe som er særs vanskelig å få til.Skal du selje anlegg, kan eg tilrå å bruke Ladysmith Black Mumbazo (afrikansk, vart kjent som backingband for Paul Simon "Graceland").platene. Desse høyrest framandarta og imponerande ut, nesten uansett kva anlegg du har.
Om du derimot skal kjøpe anlegg, ville eg hatt innspelingar som er langt vanskelegare å få til for anlegget.
Like a Virgin - MadonnaKom med et forslag på noe som er særs vanskelig å få til.
En lille side bemærkning: Se evt lidt historie om tilblivelsen/optagelsen af 1812 på min trådDet verste er å få pickupen til å halde seg i rilla når du skal spele kanonskota i 1812-overtura som er innspelt på vinyl på Telarc.
Pines of Rome (Respighi) innspelt på vinyl med RCA LSC (hugsar ikkje nummeret) er også krevjande.
Så er det mykje rart som eigentleg let greitt, men som treng eit godt anlegg for å glitre. Joni Mitchell "Blue" og Jan Johansson "JAzz på svenska" er to døme. Mykje av Cornelis også - svenskane kunne opptaksteknikk i gamle dagar.
Ja, spesielt dei tidlegaste (kanskje ikkje den aller fyrste. Men Tio Vackra Visor er iallfall snadder)Mye av Cornelis låter jo konge
Da er det bare å utvide spillelistenHar alle hans utgivelser. På vinyl selvfølgelig.
Se det ja, da havnet den i samlingenStevie Ray Vaughan – Touch the Sky Studio Sessions for sale | eBay
Get the best deals for Stevie Ray Vaughan – Touch the Sky Studio Sessions at eBay.com. We have a great online selection at the lowest prices with Fast & Free shipping on many items!www.ebay.com
Denne låten fra den danske dronningen. Jeg snakker ikke om Margrethe, men Hanne. Introen er helt herlig. Stemmeprakten også.
Takker, skal se på detDen er åbenbart svær at finde. Fandt et eksemplar i Bulgarien, men det er vel næsten 300 NOK :
https://musicmarket.bg/albums/jazz/hanne-boel-outtakes-5054196069124/
Mener også, at den var på en af High Fidelity CD´erne. Husker ikke hvilken.
Jepp!Når det gjelder rock/pop innspillinger var den lydmessige gullalder fra ca. 1972-1982......
Spot on fra Arve.Skal du selje anlegg, kan eg tilrå å bruke Ladysmith Black Mumbazo (afrikansk, vart kjent som backingband for Paul Simon "Graceland").platene. Desse høyrest framandarta og imponerande ut, nesten uansett kva anlegg du har.
Om du derimot skal kjøpe anlegg, ville eg hatt innspelingar som er langt vanskelegare å få til for anlegget.