Overgang for spikes ? Soundcare har spikes som passer. Jeg har de originale liggende(somewhere) som du kan låne om du ønsker det. Bruker selv Soundcare spikes oppå base plater med godt resultat.
Mvh
Mvh
|
...men du er enig, Fenris, i at for å få ut det fulle potensialet, bør disse høytalerne kobles opp med høytalerkabler av kobber, nothing else....?Overgang for spikes ? Soundcare har spikes som passer. Jeg har de originale liggende(somewhere) som du kan låne om du ønsker det. Bruker selv Soundcare spikes oppå base plater med godt resultat.
Mvh
Finnes det noen som bruker annet på Meadowlark ?...men du er enig, Fenris, i at for å få ut det fulle potensialet, bør disse høytalerne kobles opp med høytalerkabler av kobber, nothing else....?Overgang for spikes ? Soundcare har spikes som passer. Jeg har de originale liggende(somewhere) som du kan låne om du ønsker det. Bruker selv Soundcare spikes oppå base plater med godt resultat.
Mvh
mvh
Proffen
What ???...men du er enig, Fenris, i at for å få ut det fulle potensialet, bør disse høytalerne kobles opp med høytalerkabler av kobber, nothing else....?Overgang for spikes ? Soundcare har spikes som passer. Jeg har de originale liggende(somewhere) som du kan låne om du ønsker det. Bruker selv Soundcare spikes oppå base plater med godt resultat.
Mvh
mvh
Proffen
Takk! Det var et innfall og et ønske om noen "musikalske" høyttalere med nok "trøkk"! Vel har fått det nå, muligens litt for mye! Men gøy er det. Må få tak i skruer med rett gjenger for å få på spikes for å oppsummere, da bassen er noe dryg nå.....Gratulerer med flotte høyttalere Jack. Uventet at dette par skulle dukke opp i nabolaget
Tror du vil få mye glede av disse(så lenge det varer).Selv har jeg slått meg til ro med Blue Heron2. Ingen påtrengende "byttesyke" mht høyttalere her etter at Blue Heron2 kom i hus for en 4-5 år siden.
Mvh
Hehe, tenkte nå bare jeg skulle kødde litt med Jack`en....What...men du er enig, Fenris, i at for å få ut det fulle potensialet, bør disse høytalerne kobles opp med høytalerkabler av kobber, nothing else....?Overgang for spikes ? Soundcare har spikes som passer. Jeg har de originale liggende(somewhere) som du kan låne om du ønsker det. Bruker selv Soundcare spikes oppå base plater med godt resultat.
Mvh
mvh
Proffen
Eller er det ironien jeg ikke skjønner![]()
Var ikke med noen spikes til mine.... Problemet er at gjengene for spikes på høyttalerene er 1/4-20 UNC og jeg bruker BDR spikes og dei har ikke disse gjengene tilgjengelig i adapterene, merkelig da gjengene i BDR spiksene er ....akkurat 1/4-20 UNC...... Har vert rundt på maskinforretninger, Biltema, Clasern... tommegjenger er ikke å oppdrive noen steder.... Men har fått tak i der jeg finner alt for tiden.... Ebay... Men det tar tid!Overgang for spikes ? Soundcare har spikes som passer. Jeg har de originale liggende(somewhere) som du kan låne om du ønsker det. Bruker selv Soundcare spikes oppå base plater med godt resultat.
Mvh
NIKS! Ikke noe kobber her i gården! Bare STORE mengder SØLV!!!!!!!!!!
DEJA VU..............Men slik det ser ut nå så er søken etter den ultimate høyttaler over!.....
Takk! Ble bra dette ja. Strømmen er bra i dag da "røkla" er på handling, så nå spiller det så en blir våt i øyekrokenJa se der ja.. det er liv i leiren.. slitan som dokk sei derumåtelig flott den riggen din JK..
Dette blir bra!Dårlig med lytterom her men snart så er det muligheter
blir 10*12 til 16 meter og takhøyde på 3,5 meter..rom inni rommet her da..spaltevegger/tak osv bilde er fra leverandøren av stålbjelker osv..
Høyttalerene fra tannlegen i Bergen er solgt/byttet...synd,men de var alt for store her...
Vis vedlegget 382376
Ja det er noen stykker... Gruer meg til KT120 rørene må byttes. 16 stykker koster en del cash...Der var det mye rør!![]()