jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.175
Lettpåvirkelig som eg er, har eg latt meg inspirere av @HasseBasse og @Grumpy, så eg skjenkar meg ein dryg whisky, og set på dette albumet:
Er for tida ikkje arbeidsfør, så det kan vere det vert to!...husk, bare en lille!
Eeerrrr WHAT???....................and WHY...husk, bare en lille!
Det er eit fint turområde.Så idyllisk ut
Takk skal du ha!Hei,
har forstått det på tidligere "Glory, Glory" at vi skal se på samme Europaliga kamp i kveld.
Virker veldig spennende det prosjektet som er på gang. Tross en vondt start, må vi si oss fornøyde med å slå både pool og gooners, og tror det er ennå mer spennende på gang. Da tåler vi jo også variasjonen i form som vil vise seg etterhvert.
Fin tråd du har. Jeg tråler nok rundt i et litt annerledes musikklandskap enn deg, så skal unngå å legge igjen tips på nye black metal skiver, hehe..
Vel, vel, Glory Glory, og lykke til i kveld!
Mvh Terje
Det snur nok for Liverpool, @HoJ, håpar du heng med litt til!Sprøs om jeg gidder å følge denne tråden lenger, den sank betraktelig etter det innlegget som dukket opp to hakk opp her. Og med en grusom kamp i går som fremdeles virker som ett mareritt så..... Savner den tiden David Moyes styrte skuta hos United...
Det var godt å høyre, og det var det eg håpa!Bare tullet. Jeg hater ingen lag - men heier på lfc. Synes det var litt stas da OGS styrte skuta hos United.
Ser flott utFin utsikt frå hamna i dag.
Det går fint framover etter akillesoperasjonen, og eg kan legge frå meg ortosen om to veker. Infeksjonen etter rotspissamputasjonen i vår har også gitt seg etter behandling. Livet smiler i dag!
Når det gjeld stereoanlegget er eg godt nøgd. Det vert ikkje gjort noko bytte med det første. Kosar meg med musikken, og prøvar å utvide det fysiske arkivet så godt eg kan.
God helg, folkens! Vis vedlegget 847732
Tusen takk, eg prøvar å vere tolmodig! Har ikkje lyst å ryke akillessena ein tredje gong!Flott at det går fremover med foten å, du er vel tolmodig
Dette var faktisk min aller første CD plate. Den står seg selv i dag!Trass bilete, så er dette eit bra album. Vann pris også ein gong på det glade 80-talet. Marcus Miller er med, og høyr på sporet Run For Cover om du likar «tommelbass»! Vis vedlegget 847860
Jepp-jepp, Run for cover har de spilt i flere forskjellig besetningerTrass bilete, så er dette eit bra album. Vann pris også ein gong på det glade 80-talet. Marcus Miller er med, og høyr på sporet Run For Cover om du likar «tommelbass»! Vis vedlegget 847860
Då har du nok vore inspirasjonen! Tusen takk for tipset i alle fall!Vis vedlegget 848264
Det kan nok hende at du først så albumet hos @HasseBasse, @jmolnes, men med hånda på hjertet kan jeg love at det ikke er noen andre som har hypa Electrif Lycanthrope på Hifisentralen verre, mer, oftere, og uten blygsel enn meg.
Godt kjøp!
Mvh.
Ikke så rent lite detKaffi og Pink Floyd! Har i grunnen ikkje meir å melde, har det veldig fint no. Vis vedlegget 849275
Du har heilt rett!Ikke så rent lite det
mvh
Så braKaffi og Pink Floyd! Har i grunnen ikkje meir å melde, har det veldig fint no. Vis vedlegget 849275
Burde greie å finne ut tittel på plata når sangen heter hva den gjør.. . Får ta et gjenhør, en mannsalder siden sist tror jeg, takk for tipsetFår jammen tid til meir! Sjeldan denne er avspelt, er spesielt glad åpningssporet, La Sagrada Familia! Vis vedlegget 849291