TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Riktig god bedring mr!
Tusen takk, TT!Riktig god bedring mr!
Tusen takk, lille hiawata!God bedring.
Det har det! Utpakking på gongNo he d vore folk hjå coop
Innhaldet var uskadd! Mange timar med god musikk her! Tusen takkOj, den esken har fått juling! Får inderlig håpe at innholdet er uskadet
Det skal eg sjølsagt! Vert ei lytteøkt litt seinare i kveld.Takk selv, fram med noe godt i glasset og nyt musikken
HERLIG!!Innhaldet var uskadd! Mange timar med god musikk her! Tusen takk Vis vedlegget 859807
Ojojoj!!Eg er enkel å glede, for det meste i alle fall. I dag skulle det ikkje meir til enn å finne desse i postkassa! Vis vedlegget 860051
Eg gler meg til å høyre på dei seinare i kveld!Ojojoj!!
De to platene der er helt fantastiske!!
Ja, her er det mye å sjekke opp.Eg er enkel å glede, for det meste i alle fall. I dag skulle det ikkje meir til enn å finne desse i postkassa! Vis vedlegget 860051
Berre kjekt det. Er ikkje mykje kunnskap eg har om denne tidsperioden sjøl heller, men det kjem seg!Ja, her er det mye å sjekke opp.
Er rimelig kunnskapsløs i denne tidsperioden
Takk for at du deler
Kun 38 plater igjen der altsåNo har eg kome til album No 12, frå boks No 1, av The Perfect Jazz Collection
Det stemmer, TT! Heldigvis mange album att!Kun 38 plater igjen der altså
iberegnet vol 2
Det går stadig framover her. Er no i gong med album 18 av 25 i boks 1, endå har eg 25 til i boks 2! Du verden kor mykje bra musikk! Vis vedlegget 861476
Har ein plan om å høyre gjennom alle, med unntak av dei få eg har frå før.
Ha ein fin dag, folkens!
[/SITAT]
Kos deg
……..og Ahmad Jamal er så bra at til og med jeg kan høre på piano uten å kjede brokk på megMisty og Midnight Sugar med Yamamoto har vel de mest dynamiske opptak av piano som eksisterer. Så vidt jeg vet. Midnight Sugar er kanskje mest kjent, men jeg tror jeg liker den du har der best. Kos deg.