jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.175
Litt godt i glaset, og god musikk til. Enkle gleder. Kveldar som dette er kvardagsluksus.
Desse ser mykje finare ut enn mine!Jeg byttet også alle strømkabler uten å få noen forskjeller men bare for å få rette lengder og det ser jo litt bedre ut en lakris
mvh
Vis vedlegget 864599
Ja de ser ganske så bra ut og er pent bygget God kabel har de også brukt så de ser ikke bare fine utDesse ser mykje finare ut enn mine!
Takk for bra tipsNår dette albumet er ferdig, har eg spelt gjennom 50 album fordelt i to fabelaktige boksar. Dette albumet er eit av dei finaste! Boksane er The Perfect Jazz Collection 1 & 2. Takkar igjen @TT. for at eg fekk kjøpe desse. Dei har gjort ein lang og tung periode lettare!
Eg har også gjort andre gode kjøp i det siste. Dei fleste av desse er gjort på Discogs. Det viser seg at mykje av musikken eg likar ikkje er tilgjengelig lenger når eg er på sider som Platekompaniet og Amazon.
Eg vil også takke alle som legg ut musikktips. Slik har eg til dømes oppdaga Tool som er litt utanom det eg til vanlig lyttar til. Dette berre eit eksempel. Brukar Spotify og YouTube til å sjekke ut tips.
Om 11 dagar skal eg på operasjonsbordet att. Då ventar nye veker med gips og «walker», ventar med å rippe album til då! Vis vedlegget 864873
Ha ei god helg, folkens!
HuffNår dette albumet er ferdig, har eg spelt gjennom 50 album fordelt i to fabelaktige boksar. Dette albumet er eit av dei finaste! Boksane er The Perfect Jazz Collection 1 & 2. Takkar igjen @TT. for at eg fekk kjøpe desse. Dei har gjort ein lang og tung periode lettare!
Eg har også gjort andre gode kjøp i det siste. Dei fleste av desse er gjort på Discogs. Det viser seg at mykje av musikken eg likar ikkje er tilgjengelig lenger når eg er på sider som Platekompaniet og Amazon.
Eg vil også takke alle som legg ut musikktips. Slik har eg til dømes oppdaga Tool som er litt utanom det eg til vanlig lyttar til. Dette berre eit eksempel. Brukar Spotify og YouTube til å sjekke ut tips.
Om 11 dagar skal eg på operasjonsbordet att. Då ventar nye veker med gips og «walker», ventar med å rippe album til då! Vis vedlegget 864873
Ha ei god helg, folkens!
Takk for det, YesJens! Det har i grunnen vore nok for ei stund!Huff
Det var da voldsomt hvor plaget du er med foten. Krysser fingrene
Skal i midten av mnd. få svidd av noen tråder. Gruer meg fordi morfin ikke "bit" på mæ.
Takker og bukkerTakk for det, YesJens! Det har i grunnen vore nok for ei stund!
Kryssar fingrane for deg også! Det finst kanskje andre medikament som "bit" betre? Lykke til i alle fall!
Tusen takk,TT! Hels tilbake til bombehunden!Godt å høre at det har gått bra. Riktig god bedring og ta det helt med ro! Mickey hilser også
Tusen takk, Ragwo! ISIL will return stronger!God bedring ønskes fra det kolde nord! ISIL will rise again!
Nå får jeg garantert PST på nakken.
I min ungdoms hardrocka tilværelse, var Gino Vannelli, og særlig dette albumet, (og gruppa Tower of Power) mine guilty pleasures.Har stova for meg sjøl. Nyt ein halvliter Aass og har siste rest Laphroaig som følge. Har ikkje dei tidlige albuma til Gino Vannelli. Fekk tak i albumet Brother to Brother for litt sida. Dette er det sjette albumet han gav ut, og det siste på A&M Records. Åpningssporet Appaloosa er noko av det mest funky eg har høyrd i det siste. Trur eg må sjekke ut dei tidligare albuma også Vis vedlegget 865166
Tusen takk skal du ha, Morten!I min ungdoms hardrocka tilværelse, var Gino Vannelli, og særlig dette albumet, (og gruppa Tower of Power) mine guilty pleasures.
Ennå artister jeg hører på med glede.
Godt å høre at det går framover med deg, fortsatt god bedring!
/Morten
Den spilte jeg mye i tenårene (tidlig 90-tall). Over snittet flinke musikere Bassoloen på spor 2 gikk på repeat.Startar dagen med ein klassikar, Koinonia - Frontline. Kaffi i kruset høyrer med på føremiddag. Vis vedlegget 866486
Same her, berre at tenåra kom litt tidligare!Den spilte jeg mye i tenårene (tidlig 90-tall). Over snittet flinke musikere Bassoloen på spor 2 gikk på repeat.
Den har eg ikkje høyrd! Takk for tips
Fann den på Spotify også. Skal sjekke den ut seinare i dag.Finnes på Tidal, men jeg kjøpte like godt filene herfra: https://justoalmarioatunomelodic.bandcamp.com/album/interlude Vil gjerne ha CD-en, mer er litt vanskelig å oppdrive.
Tusen takk, det var kjekt å høyre! Dei nemnde artistane, og fleire, førte meg også inn i jazzverdenen som du sikkert har lagt merke til!Heisann
Følger tråden din med stor interesse. I min ungdomstid begynte også musikkinteressen med mezzoforte, koinonia, abraham laborel mm. Dette utvikla seg til store deler av grp katalogen. Dette har fulgt meg videre og jazzkatalogen hjemme blir stadig utvidet. Kjenner til mye av det som blir nevnt i denne flotte tråden og plukker opp mye nye gode tips.
Jeg spiller ikke ofte Cd lengre og har de på «fjernlagring» langs en vegg i en gang. Hver gang jeg er innom her og titter får jeg inspirasjon til å gå ut i gangen og plukke litt og lete etter ting jeg hadde glemt jeg hadde. God bedring og en strålende dag videre.
Atle
Tok eit gjenhør her også, har heldigvis ikkje naboar vegg i vegg!OK, måtte ha et gjenhør med Chuncho og bassintroen. Akkurat nå er ikke naboene helt fornøyd, tror jeg
Hjertelig takk, Jens! Du har heilt rettVelkommen hjem Jon Magne
Borte bra hjemme best.
Hilsen
Jens fra arktiske strøk
En gang for meg og, november 2010. Hadde tenkt meg i år, men de har avlyst...Har vore på konsert med Tower Of Power ein gong, det var på Rockefeller i 1992 trur eg. God opplevelse som eg hugsar godt endå.
Ah, det hadde vore kjekt å oppleve dei i levande live ein gong til!En gang for meg og, november 2010. Hadde tenkt meg i år, men de har avlyst...
Vis vedlegget 866719
Vis vedlegget 866720
/Morten